  • 1. Data: 2009-03-14 13:21:52
    Temat: Kierunkowskazy upadko odporne - istnieją?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,
    Chciałbym znaleźć rozwiązanie dla odwiecznego problemu z kloszami
    kierunkowskazów w motocyklach enduro. Czy są jakieś rozwiązania
    zapewniające ich trwałość? Np. gumowe klosze, żelowe obudowy itd.
    Albo jeszcze lepiej - możliwość szybkiego odpięcia kierunków przed
    rozpoczęciem jazdy w terenie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-14 16:15:48
    Temat: Re: Kierunkowskazy upadko odporne - istnieją?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał

    > Albo jeszcze lepiej - możliwość szybkiego odpięcia kierunków przed
    > rozpoczęciem jazdy w terenie.

    *** Jest firma robiaca latwo demontowalne kierunki na metalowych gniazdach
    przypominajacych troche system montowania zarowki- typu wcisnij i przekrec.
    Widzialem to w jednym z trzech starszych katalogow: Polo, Louis lub Hein
    Gericke. Niestety nie sprawdze gdzie konkretnie, bo niedawno oddalem
    wszystkie na makulature. Wygladalo sprytnie, ale kosztowalo chore pieniadze-
    bodajze 140 EUR za pare. Acerbis robil handbary z wbudowanymi kierunkami,
    ale na stronie cos juz ich nie widze, za to nieco gorsze ( bo klosze na
    koncach naroazonych na strzal) masz tu:

    http://www.louis.de/_409dbb2975984ea2ee0c5d7856a24ba
    4df/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    artnr_gr=10019605&anzeige=0

    UFO oferuje lampenmaske z wbudowanymi kierunkami:

    http://www.ufoplast.com/en/product-details/mx-enduro
    /headlights/PF01695

    Na tylne ciezko znalezc sposob, zeby sie nie lamaly. Na fotach w Dirt
    Riderze widzialem kiedys zintegrowane z tylna lampa- a'la rowerowe, ale przy
    przeplaceniu piona albo glebie z turlaniem i tak sie zmieli.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 3. Data: 2009-03-14 16:22:14
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    > http://www.louis.de/_409dbb2975984ea2ee0c5d7856a24ba
    4df/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    artnr_gr=10019605&anzeige=0

    Z tym linkiem cos nie halo, ale wpisz w okienku wyszukiwania na tej stronie:
    "handschalen mit blinker" i wyskoczy to co powinno.

  • 4. Data: 2009-03-14 16:26:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 14 Mar 2009 17:22:14 +0100, Jarecki [KenLee] <r...@o...pl> wrote:

    4df/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    artnr_gr=10019605&anzeige=0

    > Z tym linkiem cos nie halo, ale wpisz w okienku wyszukiwania na tej
    > stronie: "handschalen mit blinker" i wyskoczy to co powinno.

    To link do louisa, za pierwszym razem jak się kliknie to się otworzy główna
    strona louis.de, ale kliknij drugi raz to wszystko będzie OK :-)

    > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 5. Data: 2009-03-14 17:48:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > Na tylne ciezko znalezc sposob, zeby sie nie lamaly. Na fotach w Dirt
    > Riderze widzialem kiedys zintegrowane z tylna lampa- a'la rowerowe, ale przy
    > przeplaceniu piona albo glebie z turlaniem i tak sie zmieli.

    dzięki za informację, z przednimi nie ma problemu, kierownica jak na
    razie bardzo dobrze je chroni. Dzięki za podpowiedz z niemieckimi sieciami.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-03-15 19:15:16
    Od: SiW <_reklamacje_@_yahoo_.com>

    Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > zapewniające ich trwałość? Np. gumowe klosze, żelowe obudowy itd.
    > Albo jeszcze lepiej - możliwość szybkiego odpięcia kierunków przed

    Ilo, ja takie kupiłem rok temu.
    Przegląd przeszły, rok jady przeszły (w DRZ)

    http://allegro.pl/item571981912_drc_kierunkowskazy_l
    ed_cross_enduro.html

  • 7. Data: 2009-03-16 08:09:49
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    SiW pisze:

    > Przegląd przeszły, rok jady przeszły (w DRZ)

    Ile gleb zaliczyły? W sumie też mam giętkie, ale to ich nie ratuje.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-03-16 09:03:32
    Od: "SiW" <r...@y...com>

    > Ile gleb zaliczyły? W sumie też mam giętkie, ale to ich nie ratuje.

    Ile? Fpis....u! Ja te migacze mam poczepione z tyłu. Z przodu fakt kierownica
    ładnie kryje te oryginalne.
    Generalnie po cztero czy pieciokrotnej wymianie oryginalnych/podrób migaczy
    takie jak DRZ ma niby mieć poddałem sie i wziałem te. (A niby twe oryginalne sa
    gietkie)
    Te co na linku nie sa getkie - to zwykłe plastiki.
    Co je ratuje to to że sa stosunkowo małe (żeby nie powiedzieć malutkie) i
    mieszcza się poza obrysem "jebniecia w glebę".
    A że sa takiem malutkie bałem sie ze nie przejda przegladu. Ale przeszły. Stad
    wzmianka o przegladzie.