  • 1. Data: 2009-03-14 13:56:59
    Temat: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Własnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl.... nie
    przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!! czy to
    ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim szoku.Nigdy nie
    widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu
    chyba, dawno i nieprawda.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 2. Data: 2009-03-14 14:05:22
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    przepis zdaje się obowiązuje nadal - 4.5 cm wysokości numer - na wyspach zaś
    nadal obowiązuje przepis nakazujący poprzedzanie pojazdu mechanicznego
    gońcem z czerwoną szmatą w garści - sens stosowania podobny
    pójdź do piewrszej z brzegu firmy reklamowej wytnij ploterkiem z folii
    samoprzylepnej, a potem zrób co uważasz

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 3. Data: 2009-03-14 14:06:20
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu

    Facetowi się coś nieżle pojebało.

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-03-14 14:18:22
    Od: Solo <s...@g...com>

    szmergiel pisze:
> [...]
    > szoku.Nigdy nie widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak
    > bylo, ze 40 lat temu chyba, dawno i nieprawda.

    Zaraz, zaraz przeciez z tego co mi wiadomo to motocykl nie musi posiadac
    blach zeby przeszedl przegląd techniczny. Tutaj chodzi o potwierdzenie
    stanu technicznego pojazdu, a blacha nie ma nic do rzeczy tak jak
    ubezpieczenie OC. Stosując sie do powyższej zasady jaką kierował sie pan
    w stacji to wszystkie motocykle, które przyjechały z zagranicy, a które
    nie posiadały blach nie dostałby przeglądu - a jednak dostają.
    Odp. Chłopa cos jebneło!

    Solo R1

  • 5. Data: 2009-03-14 14:29:41
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > stacji to wszystkie motocykle, które przyjechały z zagranicy, a które nie
    > posiadały blach nie dostałby przeglądu - a jednak dostają.

    Gosciu mnie tak wkurwil ze nie moge dojsc do siebie do tej pory. W
    poniedzialek pojade do urzedu komunikacji zapytac sie o to. I moze mi dadza
    na pismie cos ze nie musze miec nic na blotniku namalowane. A teraz szukam
    przepisow ktore o tym mowia ale jeszcze nic nie znalazlem, moze ktos zna ten
    przepis?

  • 6. Data: 2009-03-14 14:32:48
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

> [...]
    > stacji to wszystkie motocykle, które przyjechały z zagranicy, a które nie
    > posiadały blach nie dostałby przeglądu - a jednak dostają.

    Proponuję przeczytanie tego:
    http://badaniatechniczne.republika.pl/

    Tam w odnośniku są opisane wszystkie czynności, które powinny być
    przeprowadzone podczas przeglądu technicznego.

    Co do oznakowania błotnika motocykla, to z chęcią przeczytałbym odpowiednie
    przepisy w tym temacie.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-03-14 14:34:35
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Ile tablic z nr rej. i hologramem dostałeś przy rejestracji? Dwie czy
    jedną? Niech Pan Diagnosta da Ci powód odmowy wykonania przeglądu na
    piśmie.
    pozdr

  • 8. Data: 2009-03-14 14:51:38
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Ile tablic z nr rej. i hologramem dostałeś przy rejestracji? Dwie czy
    > jedną? Niech Pan Diagnosta da Ci powód odmowy wykonania przeglądu na
    > piśmie.
    > pozdr

    Dokładnie wlasnie o tym pomyslem w ten sam sposob. Idac ta droga to wsumie
    moglbym latac bez tablicy rejestarcyjnej, bo przeciesz na blotniku mam
    wysmarowany nr rejestracyjny

  • 9. Data: 2009-03-14 15:00:58
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    pozwole sobie wkleić
    www.pwpw.pl/rep/f75/r45/rej_poj.doc

    ni i wychodzi na to, że :

    za brak numeru na błotniku ś.p. milicja mnie nękała ale to było lat temu
    parę, sądziłem, że przepis jako martwy przetrwał ale zdaje się, że jednak
    nie.
    pod linkiem pełna treść rozporządzenia ministra infrastruktury z 2002 r no
    nie doczytałem o numerze na błotniku ale może mi coś umknęło

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 10. Data: 2009-03-14 15:03:14
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    "szmergiel"
> [...]
    > widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu

    Masz chyba cos na pismie - ze nie przeszedl z powodu braku numeru rej na
    przednim blotniku?
    Mozesz gosciowi zrobic niezle kolo dupy, informujac wydzial komunikacji
    (ktory sprawuje nadzor nad stacjami diagnostycznymi) i ta firme o
    zaistnialej sytuacji i wnioskujac do o cofniecie mu uprawnien/ponowny
    egzamin - bo przez ~20 lat nie zdolal sie nauczyc nowych przepisow.

    Powodzenia.

    --
    Michal
    FJS600