  • 1. Data: 2009-03-13 13:56:34
    Temat: gaźnik keihin identyfikacja regulacja
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Witam,
    okazało się że moje moto ma więcej wspólnego z japonią niż z chinami (w ogóle to
    taiwan) jak sugerowali wcześniej niektórzy,
    oprócz oryginalnych kół D.I.D. Japan dla san yang gaźnik jest to keihin 27mm (silnik
    licencja Honda).
    Chciałbym wyregulować gaźnik bo mieszanka jest chyba za bogata i tu mam właśnie
    pytania do Was:
    1 jak zidentyfikować typ gaźnika wiem tylko że ma 27mm?
    2 jak się go reguluje(którymi śrubkami)?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 2. Data: 2009-03-13 14:37:21
    Temat: Re: gaźnik keihin identyfikacja regulacja
    Od: Arni <a...@n...spam>

    mmaurycy pisze:
> [...]
    > ogóle to taiwan) jak sugerowali wcześniej niektórzy,
    > oprócz oryginalnych kół D.I.D. Japan dla san yang gaźnik jest to keihin

    gdybys nie zauważył to wysłales tego maila juz 3 razy. Wiecej nie
    trzeba, naprawde. To nie jest czat ani forum

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-03-16 08:23:08
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > gdybys nie zauważył to wysłales tego maila juz 3 razy. Wiecej nie
    > trzeba, naprawde. To nie jest czat ani forum

    Gdybyś nie zauważył to wycofałem a jak masz tylko tyle do powiedzenia to pytanie nie
    jest skierowane do ciebie.

  • 4. Data: 2009-03-16 08:39:00
    Od: Arni <a...@n...spam>

    mmaurycy pisze:

    > Gdybyś nie zauważył to wycofałem a jak masz tylko tyle do powiedzenia to
    > pytanie nie jest skierowane do ciebie.

    tak, wycofałes ale skoro napisałem to znaczy ze widziałem 3 a nie jeden,
    prawda ? Bo gdybym nie widział to skad bym wiedział ze pisałes 3 razy?
    za predkosc rozchodzenia sie canceli nie ponosze odpowiedzialnosci.
    I to rzeczywiscie tyle w tym temacie.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-03-16 11:15:34
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > za predkosc rozchodzenia sie canceli nie ponosze odpowiedzialnosci.
    > I to rzeczywiscie tyle w tym temacie.
    ja też nie ponoszę więc po co się oburzać miłego dnia