  • 1. Data: 2012-08-11 12:58:28
    Temat: Kilka BMW naraz...
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20120807/REG12/120809772

    Akurat wczoraj ze szwagrem z Sejn rozmawiałem.
    To BMW rozpadło się gdyż było zespawane z dwóch połówek różnych aut.
    Pojechali w pierwszą trasę przetestować auto i auto testu nie zaliczyło.

    Marek

  • 2. Data: 2012-08-11 14:01:20
    Temat: Re: Kilka BMW naraz...
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To BMW rozpadło się gdyż było zespawane z dwóch połówek różnych aut.

    Ze zdjecia tego nie widac, zeby sie rozpadlo. Troche czasu mi zajelo
    domyslenie sie, gdzie jest przod, a gdzie tyl, ale widac, ze przydzwonil
    lewa strona przodu. Auto, jak na uderzenie w taka przeszkode, zachowalo
    sie normalnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2012-08-11 14:29:50
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > Ze zdjecia tego nie widac, zeby sie rozpadlo.

    Nie bardzo rozumiem, jeżeli to by było to auto, co w tym przypadku oznacza
    podpis pod zdjęciem "zdjęcie ilustracyjne"

    > Troche czasu mi zajelo domyslenie sie, gdzie jest przod, a gdzie tyl, ale
    > widac, ze przydzwonil lewa strona przodu. Auto, jak na uderzenie w taka
    > przeszkode, zachowalo sie normalnie.

    Świadkowie twierdzą że samochód się rozpadł w trakcie jazdy i to było
    przyczyną wypadku.
    Szwagier twierdzi że jedna część auta jest gdzie indziej niż druga.

    Marek

  • 4. Data: 2012-08-11 14:31:51
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem, jeżeli to by było to auto, co w tym przypadku oznacza
    > podpis pod zdjęciem "zdjęcie ilustracyjne"

    http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20120807/REG12/120809743

    I już wiadomo co i jak.

    Marek

  • 5. Data: 2012-08-11 15:39:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2012 12:58, 4CX250 pisze:
    > Akurat wczoraj ze szwagrem z Sejn rozmawiałem.
    > To BMW rozpadło się gdyż było zespawane z dwóch połówek różnych aut.

    Z czterech bez mała.

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-08-11 15:52:39
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Z czterech bez mała.

    NIe ważne, jednego BMW przynajmniej mniej na świecie. Nie będzie kusić
    przygłupów. Szkoda pasażerów.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-08-11 17:40:25
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20120807/REG12/120809743

    > I już wiadomo co i jak.

    Nic nie wiadomo. Kazdy cywilny samochod, nawet prosto z fabryki, przy
    takim zderzeniu wygladalby tak samo. Drzewo ma to do siebie, ze przy
    zderzeniu cala sila dziala na maly fragment samochodu. Zwykle przy
    duzych predkosciach powoduje to rozerwanie (przeciecie) samochodu.
    Czesto jest tak, ze np. ginie pasazer, bo od jego strony "wjechalo"
    drzewo, a kierowca nie ma nawet zadrapania.
    Rzadko sie zdarza, by drzewo po wypadku mialo cos wiecej niz niewielki
    ubytek kory, tu masz zdarta kore na sporej powierzchni i wystrzepione
    drewno. Na moje gdybanie to samochod zostal wybity i prawdopodobnie
    lecial na to drzewo. Prawdopodobnie uderzyl bardziej podloga niz bokiem.
    Zanim zostal rozerwany, to owinal sie na drzewie. Gdyby byl z kilku
    kawalkow poskladany, to rozerwalby sie wczesniej i bylyby wyraznie np. 2
    fragmenty, czy wiecej w miare nie ruszonych.
    Szkoda pasazerow...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2012-08-11 19:20:35
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > kawalkow poskladany, to rozerwalby sie wczesniej i bylyby wyraznie np. 2
    > fragmenty, czy wiecej w miare nie ruszonych.

    Nie, nie nie!!!!!

    samochody się serio nie rozpadają na kawałki

    a drzewo we właściwym modelu (nawet i bmw - na przykład 6)
    brane frontowo to całkiem bezpieczna przeszkoda (pomijam bmw3 i 5,
    prawie wszystkie rovery, rosyjskie, hondy, subaru i włoskie).

  • 9. Data: 2012-08-11 19:38:38
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin 4CX250

    > http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20120807/
    REG12/120809772

    > Akurat wczoraj ze szwagrem z Sejn rozmawia?em. To BMW rozpad?o sie gdy?
    > by?o zespawane z dwóch po?ówek ró?nych aut. Pojechali w pierwsz? trase
    > przetestowaae auto i auto testu nie zaliczy?o.

    To niemożliwe, żeby brzoza wyrządziła takie szkody i sama prawie nie
    została uszkodzona. Na pewno została wzmocniona tytanem przez Tuska z
    Putinem!!!

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-08-11 20:06:21
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Nic nie wiadomo. Kazdy cywilny samochod, nawet prosto z fabryki, przy
    > takim zderzeniu wygladalby tak samo. Drzewo ma to do siebie, ze przy
    > zderzeniu cala sila dziala na maly fragment samochodu.

    Tyle że co niektórzy z Krasnopola ponoć wiedzieli że to auto składane jest
    przynajmniej z dwóch...
    Zresztą zobacz sobie jak idealnie oderwana część z nienaruszonymi slupkami
    odjechała w pola.

    > Gdyby byl z kilku kawalkow poskladany, to rozerwalby sie wczesniej i
    > bylyby wyraznie np. 2 fragmenty, czy wiecej w miare nie ruszonych.

    Podobno ktoś widział jak auto najpierw się rozpadło i że to było przyczyną.

    Marek