  • 1. Data: 2012-08-11 18:35:57
    Temat: Tak w temacie dojenia kierowców
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    "stare samochody będą musiały przechodzić badania częściej niż raz na
    rok, może nawet raz na pół roku"

    Ciekawe jaki procent czytających pomyśli że chodzi o bezpieczeństwo na
    drogach.

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/przeglad-samo
    chodu-co-pol-roku-wladza-rozwaza-takie-zmiany
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-08-11 19:07:58
    Temat: Re: Tak w temacie dojenia kierowców
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-08-11 18:35, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > drogach.
    >
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/przeglad-samo
    chodu-co-pol-roku-wladza-rozwaza-takie-zmiany

    Daj spokój. Diagności zrobili sobie popijawę pod przykrywką szkolenia i
    stwierdzili, że kryzys jest i warto by było zwiększyć szanse na wzięcie
    w łapę. A pismaki podchwyciły temat.

    Obecny system byłby całkowicie wystarczający, gdyby go uszczelnić.
    Wystarczy parę "kontrolowanych" kopert i nagłośnienie, że taki, a taki
    diagnosta wziął w łapę tyle i tyle za dopuszczenie złoma - i, że teraz
    zapłaci za to takim, a takim wyrokiem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-08-11 19:12:15
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof 45 <mekar[wytnijto]@vp.pl> napisał(a):

> [...]
    > rok, może nawet raz na pół roku"
    >
    > Ciekawe jaki procent czytających pomyśli że chodzi o bezpieczeństwo na

    o lol,
    ale ja i tak przeglądów nie robię

  • 4. Data: 2012-08-11 19:29:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > rok, może nawet raz na pół roku"
    >
    > Ciekawe jaki procent czytających pomyśli że chodzi o bezpieczeństwo na

    To raczej nie jest specjalnie ciekawe.

    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/przeglad-samo
    chodu-co-pol-roku-wladza-rozwaza-takie-zmiany

    <cite>
    Częstsze badania techniczne aut, sprawdzanie klimatyzacji i emisji
    spalin - takie zmiany mogą być wprowadzone w ramach dostosowania
    polskiego prawa do wymogów unijnych. Stosowne ministerstwo wprawdzie
    zaprzecza, ale właściciele starszych pojazdów raczej będą musieli liczyć
    się z kosztami.

    Niedawno diagności z Radomia i okolic uczestniczyli w specjalnym
    szkoleniu zorganizowanym wraz z Polską Izbą Kontroli Pojazdów. Jego
    celem było zasygnalizowanie zmian dotyczących badania technicznego pojazdów.

    - Trudno na razie przewidzieć kiedy będzie ostateczny termin
    dostosowania naszego prawa do unijnego, ale kierunek znamy już zmian.
    Najprawdopodobniej stare samochody będą musiały przechodzić badania
    częściej niż raz na rok, może nawet raz na pół roku - mówi nam Daniel
    Czubak, diagnosta z Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów firmy Logis przy
    ulicy 1905 roku w Radomiu, który uczestniczył w konferencji.
    </cite>

    To jest ciekawe - jakie to wymagania unijne niby wprowadzają częstsze
    badania dla samochodów pow. 10 lat. Może ktoś by takowe wskazał w
    artykule, a nie jak zwykle opowieści z mchu i paproci...

  • 5. Data: 2012-08-11 19:55:16
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > wladza-ro
    >
    > o lol,
    > ale ja i tak przeglądów nie robię

    Witaj w klubie. Jak znam życie to nas ujebią. Skynet ma takie możliwości
    obliczeniowe że żaden problem żeby do niego podłączyli bazę danych z przeglądami.

  • 6. Data: 2012-08-11 20:10:48
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-08-11 19:29, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Czubak, diagnosta z Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów firmy Logis przy
    > ulicy 1905 roku w Radomiu, który uczestniczył w konferencji.

    Czemu nie 12 razy?

    > To jest ciekawe - jakie to wymagania unijne niby wprowadzają częstsze
    > badania dla samochodów pow. 10 lat. Może ktoś by takowe wskazał w
    > artykule, a nie jak zwykle opowieści z mchu i paproci...

    Tylko, ze przyczyna wypadkow jest podobno "niedostosowanie i %%", wiec o
    co chodzi i dlaczego o kase? ;)
    A, wiem "srodowisko", bu ha ha ha.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 7. Data: 2012-08-11 20:19:45
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    kogutek <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witaj w klubie. Jak znam życie to nas ujebią. Skynet ma takie możliwości
    > obliczeniowe że żaden problem żeby do niego podłączyli bazę danych z
    przeglądam
    > i.

    A na czym to ujebanie ma polegać :) ?

  • 8. Data: 2012-08-11 20:57:15
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > przeglądam
    >
    > A na czym to ujebanie ma polegać :) ?

    Chociażby na tym że Skynet Ciebie, mnie i dziesiątki tysięcy innych wyłapie na
    drodze i zrobi fotkę ( i ). To pomimo że mandatu chyba za brak przeglądu nie
    ma to zawsze mogą pouczyć za 50 złotych płatne przelewem, na poczcie lub przez
    Internet w przeciągu 7 dni. Dalej Ci do :).

  • 9. Data: 2012-08-11 22:16:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > drogach.
    >
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/przeglad-samo
    chodu-co-pol-roku-wladza-rozwaza-takie-zmiany

    Chodzi o zniechęcanie ludzi do jeżdżenia starymi samochodami,
    które mimo wszystko są bardziej trwałe niż te nowe.
    Ludzie maja kupować jednorazówki na 3 lata. A potem do kibla
    jak pampersa.

    Wtedy jak już nastąpi NWO, to się wszystkie auta spierdolą
    na raz i wejdą jedynie słuszne meleksy.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-08-12 03:04:52
    Od: "Jatam6x" <6...@p...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jak znam życie to nas ujebią.

    ciebie to powinni nie tylko ujebać, ale i zajebać.
    Dziecko meneli lub wychowane przez meneli, takie jak ty to w większosci
    tylko chwast wsród spoleczenstwa. Spadaj do wozaków na CB.