    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kilka systemow - problem z bootowaniem
    Date: Tue, 27 Jan 2009 11:00:47 +0100

    Witam,
    Problem już kiedyś zgłaszałem, ale nie było rozwiązania. Mam starą płytę
    Abit NF-7S rev.2 z kontrolerem SATA i HD 500 GB. Na dysku są dwie
    partycje podstawowe z tym samym systemem operacyjnym (jedna zawsze jest
    ukryta - i pełni rolę rezerwowej). Status partycji przełączam "ręcznie",
    gdy zajdzie taka potrzeba. Rozwiązanie takie dobrze się sprawdzało na
    tej samej płycie z dyskiem PATA, ale nie działa na SATA. System startuje
    tylko z pierwszej partycji, a z drugiej nie - pojawia się komunikat
    biosa o braku systemu.
    W sieci znalazłem opisy podobnych problemów z dwoma dyskami sata na
    jednym kontrolerze, ale niestety nie natrafiłem na rozwiązanie mojego
    problemu.
    Co jest przyczyną? Jakie rozwiązanie?
    Pozdrawiam,
    F.