  • 41. Data: 2011-04-20 10:31:28
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to mo?e i po 4z?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-19, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem. Zdaje się, że nie przeczysz
    > mi a przytakujesz :-)

    Oczywiście :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 42. Data: 2011-04-20 16:59:19
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to może i po 4zł
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Wyższa cena jedynie zwiększa przemyt/nielegalną produkcję.

    W przypadku paliw byłoby to trudne na jakąś znaczącą skalę.

  • 43. Data: 2011-04-23 15:07:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2011 14:51:35 +0200, Jarek Andrzejewski wrote:
    >Mylisz pojęcia.
    >Becikowe, ulgi podatkowe, mniejsze stawki i kwoty podatków to nie jest
    >KOSZT. To po prostu mniej pieniędzy zabranych tym, którzy tworzą
    >dobrobyt (no, prawie, bo w tej opodatkowani są też urzędnicy i
    >emeryci).
    >
    >Za to urzędnicy to "czysty" koszt. Niczego nie produkują, nie tworzą w

    A jaka to roznica czy zaplacisz sasiadom na dziecko, na szkole dla ich
    dziecka, czy sasiadowi za pierdzenie w stolek w urzedzie ?

    >znakomitej większości niczego, za co każdy z nas skłonny byłby
    >dobreowolnie zapłacić,

    No, rozni sa urzednicy, bedziesz mial dzieci to sam bedziesz chcial
    przedszkola, szkoly, pilnowania nauczycieli itp.

    Oczywiscie najgorsi urzednicy to tacy co ci kaza durne sprawozdanie
    przyslac, bo musza sie wykazac ..

    J.

  • 44. Data: 2011-04-23 23:55:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 23 Apr 2011 15:07:32 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No, rozni sa urzednicy, bedziesz mial dzieci to sam bedziesz chcial
    >przedszkola, szkoly, pilnowania nauczycieli itp.

    mam dzieci. Nie chcę państwowych przedszkoli i szkół opłacanych z
    moich podatków. Znacznie bardziej wolałbym zatrzymać je i sam zapłacić
    bezpośrednio szkole,

    >Oczywiscie najgorsi urzednicy to tacy co ci kaza durne sprawozdanie
    >przyslac, bo musza sie wykazac ..

    a są inni? :-)
    --
    pozdrawiam,