  • 21. Data: 2013-01-04 01:15:30
    Temat: Re: Kompakty kontra smartfony.
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "JDX" <j...@o...pl> wrote:

    [...]
    > To tak jakbyś mnie opisał. :-D A mimo to aparaty w komórkach napawają
    > mnie obrzydzeniem. :-D Jest jednak pewien poziom tandety/tandetności
    > poniżej którego szanujący się człowiek nie powinien schodzić. :-D

    I słusznie - trzeba się szanować! Wyższa szkoła jazdy to dopiero
    zdjęcia kadrowane na tablecie... ;)

    http://www.blogcdn.com/www.spinner.com/media/2012/08
    /ipad-crowd.jpg
    (widywałem lepsze, ale mi uciekły :)

    [mr.]

  • 22. Data: 2013-01-04 01:50:22
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-03 20:30, JDX pisze:
> [...]
    > mnie obrzydzeniem. :-D Jest jednak pewien poziom tandety/tandetności
    > poniżej którego szanujący się człowiek nie powinien schodzić. :-D

    Ależ to jest genialny wynalazek. Zawsze marzyłem o niewidzialny aparacie
    i komórkowe obrazołapacze prawie mi to marzenie ziściły.
    Wszystko inne generuje już jakieś zachowania, jak z tym wchodzisz do ludzi.
    Dopóki nie kupie sobie jakiegoś cuda montowanego na miniaturowym
    steadicamie w bereciku, zdalnie sterowanego i wizjerem w okularach,
    komóry będą rządzić. :-)

    --
    rry

  • 23. Data: 2013-01-04 07:03:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-04 01:50, RR pisze:
> [...]
    > Dopóki nie kupie sobie jakiegoś cuda montowanego na miniaturowym
    > steadicamie w bereciku, zdalnie sterowanego i wizjerem w okularach,

    A ja bym chciał obiektyw montowany na górnej krawędzi telefonu. Takim to
    dopiero można by sobie pstrykać bezinwazyjnie...

    --
    pozdrawia Adam
    /smak jak znak wznak, rewerencja idiosynkrazji, predylekcja awersji/

  • 24. Data: 2013-02-20 17:05:24
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-04 07:03, Janko Muzykant pisze:

    > A ja bym chciał obiektyw montowany na górnej krawędzi telefonu. Takim to
    > dopiero można by sobie pstrykać bezinwazyjnie...

    Tak mi się przypomniało co napisałeś oglądające ten wynalazek:
    http://www.mirrorcase.com/
    Dodatkowo można tym puszczać zajączki. :-)