  • 51. Data: 2024-01-15 20:34:14
    Temat: Re: Koń co nie jedzie
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 15.01.2024 o 19:13, Mirek pisze:

    > Ale procedura serwisowa była przeprowadzona, a pociąg nadal nie ruszył.

    Pociag nie ruszal wlasnie dlatego, ze procedura zostala przeprowadzona.
    BTW nigdy nie zrozumiem potrzeby dyskutowania z klasyczna attention whore

  • 52. Data: 2024-01-16 19:29:00
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 15.01.2024 20:34, Ghost wrote:

    > BTW nigdy nie zrozumiem potrzeby dyskutowania z klasyczna attention whore

    Ja nie dyskutowałem z Identyfikatorem.

    BTW: Pożar szynobusa NEWAG-u w drodze do SPS
    https://youtu.be/6m7ne2O8PaQ
    Temu bym też prześwietlił oprogramowanie.

    --
    Mirek.

  • 53. Data: 2024-01-18 21:47:30
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 15.01.2024 19:19, Mirek wrote:
    > On 15.01.2024 10:52, Marek wrote:

    > Newag od razu powinien podkulić ogon i szukać ugody.

    Newag idzie w zaparte:
    https://youtu.be/KoGpr_LhAKc
    W skrócie: Nie mieliście prawa w tym grzebać, a w ogóle to dla waszego
    dobra nikt nie może naprawiać tylko my, bo będziecie mieć niedokręcone
    śruby i brudne toalety albo umrzecie, a w ogóle to czeka was sąd w
    WARSZAWIE!
    Ale blokady to nie my, to nie nasza ręka. Nie wiemy kto.

    Aha i postępujecie nieetycznie, bo za pieniądze, a my za 10 min
    "szczegółowej diagnostyki" bierzemy 2 x tyle ;)

    --
    Mirek.

  • 54. Data: 2024-01-18 23:36:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Jan 2024 21:47:30 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > https://youtu.be/KoGpr_LhAKc

    Ciekawostka, że na telefonie audio tego filmu jest uszkodzone, słyszę
    przelewanie wody jakby same różnicową dwóch kanałów audio....

    --
    Marek

  • 55. Data: 2024-01-20 05:06:18
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ciekawostka, że na telefonie audio tego filmu jest uszkodzone, słyszę
    > przelewanie wody jakby same różnicową dwóch kanałów audio....

    Jest dokładnie jak mówisz. Kanały są w przeciwfazie. To przelewanie wody
    to artefakty kompresji.

    http://arnold.ziffel.one.pl/audacity-newag.png

    Po zmiksowaniu stereo do mono jest jedynie wspomniany przez ciebie bulgot.

    --
    - Protip na święta. Zapakuj puste pudełka i podłóż je pod choinkę. Za
    każdym razem, gdy twoje dziecko będzie niegrzeczne, wrzuć jedno do

  • 56. Data: 2024-01-20 18:55:22
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Marek napisał(a):
    > Nie zrobiliście nic aby producenci drukarek tego nie
    > robili to teraz cicho.

    Inne prawo tyczy się prod. drukarki, inne zamówień publicznych, a jeszcze inne
    wojskowych.

    > Właścicielem IP softu był Newag i tylko on
    > mógł w sofcie zrobić cokolwiek w tym serwisowe unieruchomienie.

    Tak właśnie tłumaczą.

    Newag nie odpowiedział na pytanie dlaczego pociągi się dezaktywują.
    Za 10 minutową (zdalną?) aktywację brali wg. filmu 50-100 tysi
    tj. 0,25-0,3 % watości lokomotywy:) Troszku sporo.
    Na to pytanie odpowiedzieli: my przekazali wszystko do sądu/prokuratury
    i niech organy badają, jednak sądy przez 30 lat 3RP z takimi przypadkami
    sobie nie radziły.

    Wot, sprawa sę rypa jak ktoś grzebnął głębiej:)

  • 57. Data: 2024-01-21 10:24:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Jan 2024 04:06:18 -0000 (UTC), a...@h...invalid
    (Arnold Ziffel) wrote:
    > Jest dokładnie jak mówisz. Kanały są w przeciwfazie. To przelewanie
    > wody

    Na prawdę w tym państwie z dykty nawet prostego audio nie potrafią
    nagrać prawidłowo?

    --
    Marek

  • 58. Data: 2024-01-21 19:27:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.01.2024 o 21:47, Mirek pisze:

> [...]
    >
    > Aha i postępujecie nieetycznie, bo za pieniądze, a my za 10 min
    > "szczegółowej diagnostyki" bierzemy 2 x tyle ;)

    No i teraz czy jest sposób, aby przekonać sędziów w iluś tam
    instancjach, że ktoś chciał zaszkodzić Newag-wi?

    Robert

  • 59. Data: 2024-01-21 20:25:14
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 21.01.2024 19:27, Robert Wańkowski wrote:

    > No i teraz czy jest sposób, aby przekonać sędziów w iluś tam
    > instancjach, że ktoś chciał zaszkodzić Newag-wi?

    Oni prawdopodobnie zanieśli "czyste" źródła i pliki do prokuratury i
    powiedzieli, że takie wgrywali.
    Niestety sąd może (błędnie) stwierdzić, że nie da się udowodnić, że ktoś
    nie wgrał innych, domniemanie niewinności, ble ble ble... sprawa umorzona.

    --
    Mirek.

  • 60. Data: 2024-01-21 20:32:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.01.2024 o 20:25, Mirek pisze:

> [...]
    > nie wgrał innych, domniemanie niewinności, ble ble ble... sprawa umorzona.

    Teoretycznie gdyby zabezpieczyli dyski i tam byłby te blokady, to tak
    samo mogliby mówić, że to źli ludzie nam podmienili w nocy programy. :)

    Robert