    Subject: Re: Koncentrator tlenu
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 14 Nov 2020 20:14:26 +0100

    > A nie możesz poszukać w necie odpowiedzi na pytanie i powiadomić innych że
    koncentratora tlenu można używać do zasilania palników różnych.

    Są palniki z koncentratorami, ale przemysłowe.
    https://poland.gcegroup.com/products/x511-original-g
    ce
    Co do podłączania leczniczych, to nie mam informacji na ten temat.
    Trzeba pewnie dokonać jakiejś adaptacji.
    Szukam kogoś kto to ewentualnie już to robił.

    WM