  • 1. Data: 2016-11-04 12:26:08
    Temat: Koniec umów wypożyczenia u Hyundaia
    Od: z <...@...pl>

    Jak tam wrażenia po zakończeniu umów? :-)
    Warto było?
    Przedłużamy czy będą atrakcyjne i20 do sprzedania?

  • 2. Data: 2016-11-04 21:32:49
    Temat: Re: Koniec umów wypożyczenia u Hyundaia
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-11-04 o 12:26, z pisze:
    > Jak tam wrażenia po zakończeniu umów? :-)
    > Warto było?
    > Przedłużamy czy będą atrakcyjne i20 do sprzedania?

    Jakis czas temu jakis przedstawiciel Hyundaia komentowal w Rzepie, ze
    i20 nie cieszyl sie wzieciem w ofercie abonamentowej. Duzo wieksze
    zainteresowanie mialo byc na drozsze samochody, np. i40. Wiec moze wcale
    nie byc tak duzo rocznych i20...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2016-11-04 22:35:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 4 listopada 2016 21:32:51 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > i20 nie cieszyl sie wzieciem w ofercie abonamentowej. Duzo wieksze
    > zainteresowanie mialo byc na drozsze samochody, np. i40. Wiec moze wcale

    Jak się dowiedziałem tutaj o tym to zadzwoniłem do nich.
    "i20 Panie poszły jak świeże bułeczki"

  • 4. Data: 2016-11-05 15:48:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-04 o 21:32, Marcin pisze:
> [...]
    > i20 nie cieszyl sie wzieciem w ofercie abonamentowej. Duzo wieksze
    > zainteresowanie mialo byc na drozsze samochody, np. i40. Wiec moze wcale

    https://www.miesiecznikdealer.pl/miesiecznik/hyundai
    -abonament/

    Tu piszą że i20 było hitem i rozeszły się jak świeże bułeczki.

  • 5. Data: 2016-11-06 08:55:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2016 o 15:48, z pisze:

    > https://www.miesiecznikdealer.pl/miesiecznik/hyundai
    -abonament/

    > Tu piszą że i20 było hitem i rozeszły się jak świeże bułeczki.

    Clue tego całego interesu jest tutaj:

    "Część klientów była zawiedziona również limitem kilometrów, jaki
    obowiązywał w czasie umowy. Niezależnie od wybranego modelu w ciągu 9
    miesięcy klient - bez ponoszenia dodatkowych opłat - mógł przejechać nie
    więcej niż 15 tys. km. Za każdy dodatkowy kilometr trzeba było zapłacić.
    W przypadku Hyundaia i20 opłata wynosiła 0,16 zł netto za kilometr. -
    Należy mieć świadomość, że celem programu Hyundai Abonament nie była
    jedynie sprzedaż samochodów dostępnych w ramach akcji, ale też
    ściągnięcie klientów do salonów. To się udało i gdy w rozmowie z
    handlowcem okazywało się, że klient był zainteresowany użytkowaniem
    dłuższym niż 9 miesięcy lub większym limitem kilometrów, doradca mógł mu
    zaproponować ofertę tradycyjnego leasingu lub najmu z serwisem -
    wyjaśnia Grzegorz Bogacz, kierownik salonu w firmie Auto Centrum Lis."

    Czyli nie chodziło o zarobek na tych wypożyczonych, tylko o to, żeby
    bardziej kumaty klient który zrozumie co podpisuje, rozczarowany
    warunkami kupił w zamian coś w normalnym trybie.

    Dalsze czytanie i rozprawki na temat tego programu są chyba całkowicie
    zbędne - to nie miało sensu dla klienta.

  • 6. Data: 2016-11-06 11:17:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-06 o 08:55, Cavallino pisze:
    > Dalsze czytanie i rozprawki na temat tego programu są chyba całkowicie
    > zbędne - to nie miało sensu dla klienta.

    Malkontent jesteś. :-) Samochody były z 15 roku i musiały być przez
    firmę lizingową zakupione z ogromnym rabatem.
    Obie strony jakoś na tym wyszły.
    Ten limit kilometrów był pierwszą informacją o której również tu
    trąbiono. Jak do tej pory nie doczytałem o problemach z drobnymi
    druczkami np. przy oddawaniu pojazdu albo przy przedłużaniu umowy.
    Bo chyba można przedłużyć?

    Program dalej trwa tylko na droższe samochody ale nadal jest bardziej
    atrakcyjny niż oferuje to konkurencja.
    Szukam ukrytych kosztów i problemów które powinny już wyjść w praniu.
    Masz jakieś info? :-)

  • 7. Data: 2016-11-06 12:59:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-11-2016 o 11:17, z pisze:

    > Malkontent jesteś. :-)

    Nie - po prostu wyciągam wnioski z faktów.
    15 kkm rocznie to śmiech na sali a nie roczny przebieg.

  • 8. Data: 2016-11-06 13:41:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 12:59:32 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie - po prostu wyciągam wnioski z faktów.
    > 15 kkm rocznie to śmiech na sali a nie roczny przebieg.

    Rocznie czy przez 9 miesięcy?

  • 9. Data: 2016-11-06 13:45:14
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-11-06 o 12:59, Cavallino pisze:

    > Nie - po prostu wyciągam wnioski z faktów.
    > 15 kkm rocznie to śmiech na sali a nie roczny przebieg.

    Przypuszczam, że większość samochodów ma mniejszy.

    MJ

  • 10. Data: 2016-11-06 14:37:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 13:45:14 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Przypuszczam, że większość samochodów ma mniejszy.

    Kiedys tu podawano raporty TUV - takie 3-letnie w Niemczech maja
    mniejszy.
    Chyba ze Audi, BMW, Mercedes ..

    J.