  • 1. Data: 2005-12-03 17:02:54
    Temat: Kontakt do operatorów BIAMAN
    Od: "detox" <d...@b...-usunit-.net.pl>

    Witam,
    Może ktoś z grupowiczów posiada (i zechce się podzielić) jakimś kontaktem do
    administratorów sieci BIAMAN którzy są dostępni w weekend. Niestety telefony
    podane na stronie www.biaman.pl nie odpowiadają, a w firmie mnie powieszą
    jak net nie zacznie dzialac ;(

    --

    Pozdrawiam,
    Michał Puszkarewicz

  • 2. Data: 2005-12-04 00:00:21
    Temat: Re: Kontakt do operatorów BIAMAN
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    detox napisał(a):
> [...]
    > administratorów sieci BIAMAN którzy są dostępni w weekend. Niestety telefony

    Michał, Michał.. :-)

    Odpowiedź drogą elektroniczną, tj. adresy e-mail operator, abuse nie
    odpowiadają? Z tego, co mi się wydaje, miałem okazję kontaktować się
    telefonicznie z Panami z Biamanu właśnie w godzinach 18-20.
    Adresy e-mail odpowiadają bardzo wcześnie rano i późno wieczorem.

    Co się stało? :-)

    Pozdrawiam,
    Rafał