  • 1. Data: 2005-12-02 08:59:02
    Temat: Ochrona kryptograficzna - zaszyfrowanie dysku ?
    Od: "reveenel" <r...@a...pl>

    Czy znacie jakies urzadzenia w przystepnej cenie aby zaszyfrowac zawartosc
    dysku w komputerze, ktory jest serwerem linuxowym i stoi glownie bez opieki?
    Dyski sa zwykle IDE. Cos takiego mnie interesuje aby w wypadku kradziezy nie
    dalo sie przeczytac co jest na twardzielu, szczegolnie chodzi o sklepy
    internetowe. Musi byc to cos zeby nie spowalnialo dysku w ogole. Gdzie takie
    cos kupic i po ile ? Programowe szyfrowanie odpada, bo muli maszyne zbyt
    mocno, a komputery sa raczej srednie.

    R.

  • 2. Data: 2005-12-02 09:46:43
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

> [...]
    > ogole. Gdzie takie cos kupic i po ile ? Programowe szyfrowanie odpada, bo
    > muli maszyne zbyt mocno, a komputery sa raczej srednie.

    A moze chce pan kupic kilo jablek ?

    NTG

  • 3. Data: 2005-12-02 16:14:27
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    reveenel <r...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > cos kupic i po ile ? Programowe szyfrowanie odpada, bo muli maszyne zbyt

    tak to ci tylko w Erze dopasują :)

  • 4. Data: 2005-12-02 18:15:20
    Od: Cezary Jackiewicz <c...@S...poczta.onet.pl1>

    On Fri, 2 Dec 2005 09:59:02 +0100
    "reveenel" <r...@a...pl> wrote:

> [...]
    > cos kupic i po ile ? Programowe szyfrowanie odpada, bo muli maszyne zbyt

    Allegro? Sprzętowe szyfratory dysków? Ale to chyba NTG.

    --
    Cezary

  • 5. Data: 2005-12-02 22:00:39
    Od: "Piotr" <p...@w...is.email>

    Tu widzialem: http://www.allegro.pl/search.php?string=szyfrowanie

  • 6. Data: 2005-12-03 23:33:39
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Fri, 2005-12-02 at 23:00 +0100, Piotr wrote:
    > " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Tu widzialem: http://www.allegro.pl/search.php?string=szyfrowanie

    Zawsze sam sobie odpowiadasz? ;-)

    From: reveenel <r...@a...pl>