    From: mirwin <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kontroler SATA sil3512 problem.
    Date: Thu, 12 Mar 2009 00:33:59 -0700 (PDT)

    Witam.
    Chciałem dołożyć do mojego starego sprzętu (płyta K7N2 Delta-L) dysk
    SATA. Ze względu na to, że nie mam kontrolera SATA, postanowiłem
    zakupić na PCI 2 portowy SIL3512. Po włożeniu do slotu PCI,
    uruchomieniu i zainstalowaniu sterowników wszystko wyglądało dobrze
    (dysk jeszcze nie był podłączony). Po wyłączeniu komputera i podpięciu
    dysku SATA efekt jest taki, że Windows nie uruchomia się. Oczywiście
    system jest na starym dysku IDE (XP SP3). Po odpieciu dysku SATA
    wszystko jest ok. Jeśli podepne go po uruchomieniu systemu, dysk jest
    widoczny i mozna z niego korzystać, tylko po restarcie znów trzeba
    odpinac dysk bo win sie nie uruchamia. Nie wiem czy to sprzetowy
    problem czy systemowy, wiec narazie umiesciłem go tu.