  • 1. Data: 2009-01-31 20:19:56
    Temat: Konwerter Modbus/ASCII na Modbus/RTU
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    No i pokaralo mnie urzadzeniem co gada tylko w ASCII a system
    sterowania tylko RTU. Mozecie polecic jakis porzadny stabilny konwerter
    zasilanie 24VDC 485 z obu stron? Optoizolacja nie jest wymagana.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 2. Data: 2009-02-02 08:49:33
    Temat: Re: Konwerter Modbus/ASCII na Modbus/RTU
    Od: "hexbi" <h...@o...pl>

    "Jaroslaw Berezowski" wrote in message

    > No i pokaralo mnie urzadzeniem co gada tylko w ASCII a system
    > sterowania tylko RTU. Mozecie polecic jakis porzadny stabilny konwerter
    > zasilanie 24VDC 485 z obu stron? Optoizolacja nie jest wymagana.

    Chyba takiego nie znajdziesz, w ASCII są dopuszczalne przerwy pomiędzy
    poszczególnymi znakami ramki, w RTU znaki w ramce są transmitowane
    ciągle, a odstęp jest dopiero między ramkami. Tak więc nawet jeżeli coś
    będzie prawidłowo konwertowało ramkę to pozostaje problem czasu.

    hexbi

  • 3. Data: 2009-02-03 00:04:29
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    hexbi napisał(a):

> [...]
    > ciągle, a odstęp jest dopiero między ramkami. Tak więc nawet jeżeli coś
    > będzie prawidłowo konwertowało ramkę to pozostaje problem czasu.
    Znalazlem :)
    DataLink DL4000MMX jakby ktos potrzebowal.
    Oczywiscie nie w locie, a stateful.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski