  • 1. Data: 2009-01-28 19:49:48
    Temat: Problem z szynami
    Od: Greg <a...@b...pl>

    Witam
    U mnie w pracy jest przerobiona kruszarka udarowa i jako elementy kruszące
    są używane szyny. Wszystko było ok do dzisiaj. Założo nowy komplet szyn i
    uruchomiono maszyne zaraz po wpadnięciu materiału zerwało wszystkie 6
    szyn. Zastanawialiśmy się czy po prostu bęben gdzieś nie siega
    sprawdziliśmy to i założyliśmy dzisiaj nowy komplet i znowu to samo, z
    taką różnicą że nawet materiał nie zdążyli podać. Problem się rozwiązał po
    tym jak zostarczono szyny z innej parti.
    Chciałbym prosić o ocene materiału na podstawie zdjęcia zamieszczonego,
    dla mnie pęknięcia są za jasne i to spowodowało pęknięcie szyn.

    Greg