  • 1. Data: 2021-11-09 14:03:07
    Temat: Konwerter sat
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    na dachu mam antenę sat z konwerterem od Orange. Pracowało to z
    dekoderem WHD80 w instalacji unicable. Jaki typ konwerterów stosuje
    Orange? Niestety pudełko i papiery zaginęły a są kłopoty z wyjściem na
    dach. Chciał bym uruchomić UltraBox+ na tej antenie, ale przy instalacji
    unicable trzeba zdefiniować typ konwertera, albo podać ustawienia
    własne, bez tego nie pójdzie dalej.
    Pomoże ktoś jak to rozwiązać?

    Pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2021-11-09 14:26:39
    Temat: Re: Konwerter sat
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.11.2021 o 14:03, JS pisze:
> [...]
    > dach. Chciał bym uruchomić UltraBox+ na tej antenie, ale przy instalacji
    > unicable trzeba zdefiniować typ konwertera, albo podać ustawienia

    Normalny konwerter z zasilaniem LNB.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2021-11-09 15:35:06
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-11-09 o 14:26, LordBluzg(R) pisze:

    > Normalny konwerter z zasilaniem LNB.

    Ok, pracuje jako "pojedyncza antena" (okrojone funkcje dekodera), ale
    jakie parametry w ustawieniach własnych mu podać, żeby pracował jako
    unicable?

  • 4. Data: 2021-11-09 16:25:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.11.2021 o 15:35, JS pisze:

    > Ok, pracuje jako "pojedyncza antena" (okrojone funkcje dekodera),  ale
    > jakie parametry w ustawieniach własnych mu podać, żeby pracował jako
    > unicable?

    Łomatko:
    https://www.youtube.com/watch?v=dR-uLAYHOYg&ab_chann
    el=OrangePolska

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 5. Data: 2021-11-11 10:09:27
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-11-09 o 16:25, LordBluzg(R) pisze:

    > Łomatko:
    > https://www.youtube.com/watch?v=dR-uLAYHOYg&ab_chann
    el=OrangePolska

    W tym filmie nie ma nic, czego nie było by w instrukcji,ale dzięki za
    odzew. Na szczęście problem udało się rozwiązać.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2021-11-11 10:15:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.11.2021 o 10:09, JS pisze:

    el=OrangePolska

    >  W tym filmie nie ma nic, czego nie było by w instrukcji,ale dzięki za
    > odzew. Na szczęście problem udało się rozwiązać.

    Ale przecież po w ciśnięciu TEST wszystko się samo ustawia i nie trzeba
    niczego podawać :> Dlatego Ci film podesłałem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2021-11-14 16:51:39
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-11-11 o 10:15, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale przecież po w ciśnięciu TEST wszystko się samo ustawia i nie trzeba
    > niczego podawać :> Dlatego Ci film podesłałem.

    Problem nie leżał w tym, że nie wiedziałem jak to obsłużyć. Problem był
    w tym, że nie znany był typ konwertera na dachu i w związku z tym jego
    parametry. "Macanie" kanałów nic nie dawało, dlatego zapytałem, co
    stosowało Orange. Ostatecznie okazało się, że nie działało bo na dachu
    wisi najzwyklejszy konwerter na jedną antenę zamiast unicable (a miał
    być przysłany unicable z anteną).
    W każdym razie dzięki i pozdrawiam.

  • 8. Data: 2021-11-14 17:26:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 16:51, JS pisze:

> [...]
    > stosowało Orange. Ostatecznie okazało się, że nie działało bo na dachu
    > wisi najzwyklejszy konwerter na jedną antenę zamiast unicable (a miał

    Hmm, czyli moja pierwsza odpowiedź jest poprawna ale drążyłeś temat... :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>