  • 1. Data: 2020-04-14 22:11:44
    Temat: Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk&feature=
    emb_rel_end

  • 2. Data: 2020-04-15 00:02:44
    Temat: Re: Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2020-04-14 o 22:11, Uzytkownik pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk&feature=
    emb_rel_end

    Przecież to od początku jest specjalnie nakręcane. Niezbyt łatwo znaleźć
    to co jest przykrywane tym strachem, no ale coś jest. Co prawda w tym
    artykule jest panika NWO, ale to raczej nie to. Chodzi o to, że chcą
    wprowadzić wirtualny i globalny pieniądz:

    https://7777777blog.wordpress.com/2020/04/03/trzej-r
    ezydenci-nwo-wyznaczeni-przez-kompleks-jot-do-zarzad
    zania-najwiekszymi-regionami-1-5-i-6-rozpoczynaja-tw
    orzenie-nowego-swiatowego-systemu-monetarnego-polega
    jacego-na-wycofaniu-gotowki/

  • 3. Data: 2020-04-15 01:10:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu Uzytkownik pisze tak:

    > Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?

    Wierzyć temu kto robi przelew z wypłatą ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2020-04-15 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

> [...]
    > aczeni-przez-kompleks-jot-do-zarzadzania-najwiekszym
    i-regionami-1-5-i
    > -6-rozpoczynaja-tworzenie-nowego-swiatowego-systemu-

    Moim zdaniem to jest spisek polegajacy na tym ze chca wprowadzić owalne
    komórki i najprawdopodobniej równiez prostokątne hamburgery!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 5. Data: 2020-04-15 08:13:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.04.2020 o 00:10, PiteR pisze:

    > Wierzyć temu kto robi przelew z wypłatą ;)

    i też tylko do kolejnej wypłaty ;)
    co do tematu - pielęgniarka z polskiego szpitala wyznaczonego na ten
    czas na zakaźny nadal twierdzi, że jeszcze żaden przypadek nie
    przyjechał - czyli podstawowe szpitale się wyrabiają.
    Ja byłem w kilku punktach NHS (taka praca) - ale nie szpitalach tylko
    przychodniach - lekarze są, ludzi nie ma kompletnie - przestali chorować
    na inne choroby... no i byłem ufoludkiem bo przed wejściem jako jedyny
    założyłem maskę i rękawiczki ;)

    Lukasz

  • 6. Data: 2020-04-15 09:17:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.04.2020 o 22:11, Uzytkownik pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk&feature=
    emb_rel_end

    źle że tego posta tu napisałeś, bo Ty głupi nie jesteś, a w te pierdoły
    jeszcze ktoś uwierzy. Nieudacznicy (głownie) szukają swoich przyczyn
    swoich porażek nie u siebie, tylko w takich miejscach (sytuacjach), na
    które wpływu nie mają. Kilka wieków temu krowy nie dawały mleka, przez
    kolej żelazną. Teraz autyzmowi winne są szczepionki albo 5G.
    Czy słyszałeś tłumaczenia osób poddanych kwarantannie które złapała
    policja na mieście? Miał ochotę na rybkę, poszły obciąć zwierzakowi
    pazurki, nie umiał wytrzymać "ze starą". Gdybyś był "wielkim" tego
    świata, wiedział ze coś możesz zrobić dla ludzkości, jaki przekaz
    zaserwował byś takim "tłumokom"? idźcie do lasu z Drzesiką i
    Brajankiem, na hustawki, na piwko? Czy jednak: siedźcie w domu bo na
    dzielnicy panuje wirus? im więcej takich katastroficznych zdjęć, tym
    mniej debili roznosi chorobę, tym szybciej nasze życie wróci do
    normalności. Zawiruszony człowiek w 5 dni ma objawy, po 2 tygodniach
    jest zdrowy lub martwy. wiec wystarczyłoby na 17 dni zamknąć wszystkich
    w izolacji. najbliżej tego były chiny - sprawę mają zakończoną. Im
    więcej podjudzaczy, antyszczepionkowców, płaskoziemców, Jerzych Zięb -
    tym większa szkoda dla społeczeństwa i gospodarki.
    A kto na tym zarobi - mało kto. Telewizje podnoszą oglądalność serwując
    przerysowane, przesadzone obrazy. Reporter w kombinezonie - kamerzysta
    już nie. I to dla ludzi inteligentnych jest norma. tak straszymy małe
    dzieci żeby lepiej pamiętały o zagrożeniach, a nie żeby im czegoś
    brakło. jeśli się tego nie rozumie - trzeba szukać problemu u siebie,
    nie "w systemie". co ciekawe najczęściej ci którzy tego nie rozumieją,
    są na 100% przekonani że szczepionki niosą autyzm albo 5G jest bardziej
    szkodliwe niz 4g a to niż 3g, a 2g było zdrowe.
    Jeśli ktoś splajtuje, będzie miał mega ciężko w życiu, to niech pamięta
    dwie sentencje, które idealnie wpisują się w moje pierwsze zdanie:
    kupujemy coś co nam jest nie potrzebne, za pieniądze których nie mamy,
    aby oszołomić ludzi których nie znamy. Takie życie prowadzi większość
    "cywilizowanego" świata. Teraz jest trwoga, więc gdzie szukamy źródła
    problemów? O ile do wirusa i natury nie możemy mieć żalu, to skutkami
    powinien zająć się rząd. ale (druga sentencja) rząd niema pieniędzy. Aby
    mógł komuś dać, musi zabrać Tobie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2020-04-15 09:21:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >czas na zakaźny nadal twierdzi, że jeszcze żaden przypadek nie
    >przyjechał - czyli podstawowe szpitale się wyrabiają.

    To chyba nie tak - przypadki potwierdzone powinny byc kierowane do
    zakaznego, zeby zwyklych szpitali nie zakazac,
    przypadki podejrzane ... chyba tez.

    Wiec albo ona w jakiejs spokojnej okolicy pracuje, albo zabraklo na
    testy/sanepid ma uszkodzone laboratorium :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-04-15 10:51:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >lasu z Drzesiką i Brajankiem, na hustawki, na piwko? Czy jednak:
    >siedźcie w domu bo na dzielnicy panuje wirus?

    ale czy w lesie jakies wieksze ryzyko ?
    Jesli nie, to moze lepiej do lasu niz na hustawki ...

> [...]
    >wiec wystarczyłoby na 17 dni zamknąć wszystkich w izolacji. najbliżej
    >tego były chiny - sprawę mają zakończoną.

    Raczej Australia.
    Bo 17 dni minie, i co - ludzie znow zaczna jezdzic po swiecie i
    przywozic.
    A jeszcze zywnosc musisz zapewnic, prad, wode, internet ...

    >A kto na tym zarobi - mało kto. Telewizje podnoszą oglądalność
    >serwując przerysowane, przesadzone obrazy.

    Telewizje to akurat traca i to duzo - meczy nie ma, dochody z reklam
    spadaja ...

> [...]
    >kupujemy coś co nam jest nie potrzebne, za pieniądze których nie
    >mamy, aby oszołomić ludzi których nie znamy. Takie życie prowadzi

    Niestety, ale z tego wynikaja dalsze wnioski:
    -zadluzaj sie, to Ci bank pomoze, w trosce o siebie. A nowego kredytu
    nie dostaniesz :-)
    -bank musi ograniczac to kredytowanie, na takie przypadki. I swietnie

    -a co ty bedziesz robil, jak nie "oszolomisz" ludzi, zeby zaplacili za
    twoja prace ..

> [...]
    >wirusa i natury nie możemy mieć żalu, to skutkami powinien zająć się
    >rząd. ale (druga sentencja) rząd niema pieniędzy. Aby mógł komuś dać,

    Tak czy inaczej my za to zaplacimy, tylko kwestia jak sie podzielimy
    kosztami.

    No i zostaje dylemat - chcemy doplacac do innych, czy niech sami na
    siebie zarobia ... i zarazaja przy tym ... moze nas, moze od nas ...

    J.

  • 9. Data: 2020-04-15 14:43:45

    W dniu 2020-04-15 o 09:21, J.F. pisze:
    > albo zabraklo na testy/sanepid ma uszkodzone laboratorium :-)

    To przez PiS nie chorują ;-)

  • 10. Data: 2020-04-15 15:52:44
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2020-04-15 o 07:00, Budzik pisze:

    > Moim zdaniem to jest spisek polegajacy na tym ze chca wprowadzić owalne
    > komórki i najprawdopodobniej równiez prostokątne hamburgery!

    A nie nie, to już UE. Oni są specjalistami od kształtów m.in. bananów.