  • 1. Data: 2009-09-21 00:10:54
    Temat: Który laptop w cenie ~2000PLN; HP, Toshiba czy Lenovo ?
    Od: klezmer <k...@g...com>

    Cześć,

    Chcę kupić taniego notebooka, w cenie ~2000zł, do czytania i pisania,
    tudzież pracy zdalnej. Ma mieć >1GB RAM, wifi, bluetooth, DVDRW. OS bez
    znaczenia jaki, prawdopodobnie i tak skończy się na Linuksie. :)
    Co myślicie o takich notebookach:
    http://www.morele.net/laptop-hewlett-packard-6730s-n
    a780es-torba-basic-carrying-case-197994/
    http://www.morele.net/laptop-toshiba-satellite-l300-
    2cd-pslbge-02200epl-240617/
    http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=12575
    http://www.morele.net/laptop-hewlett-packard-550-na9
    51ea-torba-basic-carrying-case-220405/

    Generalnie to chciałbym pogadać (najlepiej z użytkownikami modeli z tych
    serii) o tym, która seria (HP 6730,HP 550, TS L300,L N500) jest lepsza i
    dlaczego, patrząc pod kątem rzeczy, które mnie interesują, czyli
    głównie: "kąty matrycy", jakoś wykonania (np. odporność na uderzenia),
    generowany hałas, temperatura obudowy.

    Może ktoś ma pomysł na inny laptop/model o podobnych
    parametrach/podobnej cenie?

    Z góry dziękuję!

    Pozdrawiam,
    --
    klezmer

    I am drunk of Borg, resistance is floor tile.