  • 1. Data: 2015-04-02 20:10:24
    Temat: Który najlepszy
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam
    Co najlepiej kupić yamaha yz 85/85, KTM sx85 czy Kawasaki kx 80 ?
    jakie są plusy i minusy tych crossów ?

    Pozdrawiam
    abi15

  • 2. Data: 2015-04-02 22:52:01
    Temat: Re: KtĂłry najlepszy
    Od: masti <g...@t...hell>

    abi15 wrote:

    > Witam
    > Co najlepiej kupić yamaha yz 85/85, KTM sx85 czy Kawasaki kx 80 ?
    > jakie są plusy i minusy tych crossów ?

    BMX

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-04-03 12:18:44
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    masti napisal

    > BMX

    Czyli?

  • 4. Data: 2015-04-03 13:26:10
    Temat: Re: Który najlepszy
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-04-02 22:52, masti pisze:

    > BMX

    Masti, BMX-y zapoczątkowano w latach 70-tych. Modne w latach 80-tych.
    Abi-ego 15 pewnie w tych czasach jeszcze na świecie nie było a wiedzę
    ogólną użytkowników ścigacza jak zwykle przeceniasz ;-)

    Johnny

    P.s. Dla abiego 15: http://pl.wikipedia.org/wiki/BMX