  • 1. Data: 2009-03-07 17:09:37
    Temat: Który operator najlepszy ??
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Jestem klientem ERY przed zakończeniem umowy i stającym przed kolejnym
    wyborem , czy dalej era czy może zmiana na PLAY albo coś innego.
    Przeglądając oferty różnych operatorów to PLAY ma chyba najlepsze warunki
    ?
    Abonament mój w erze to 60 zł (ale nigdy nie udało mi się zapłacić tych 60
    zł ???- zawsze było więcej )i jak bedę zamieniał to też coś będę brał w
    tej kwocie .

    Boch

  • 2. Data: 2009-03-07 21:02:59
    Temat: Re: Który operator najlepszy ??
    Od: g672 <g...@g...pl>

    Boch pisze:
> [...]
    > Abonament mój w erze to 60 zł (ale nigdy nie udało mi się zapłacić tych
    > 60 zł ???- zawsze było więcej )i jak bedę zamieniał to też coś będę brał

    PLAY FRESH!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

  • 3. Data: 2009-03-07 21:15:30
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Boch pisze:
> [...]
    > Abonament mój w erze to 60 zł (ale nigdy nie udało mi się zapłacić tych
    > 60 zł ???- zawsze było więcej )i jak bedę zamieniał to też coś będę brał

    ja mam trzy abo w Erze. Niestety uwiazny jestem do lutego 2010, ale juz
    odliczam dni do przejscia do Play Fresh ;) Chyba ze w ciagu tych 12
    miesiecy ktos jeszcze bardziej zamiesza..

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl