  • 1. Data: 2020-09-20 12:40:08
    Temat: Kulminacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://warszawawpigulce.pl/brawo-kierowcy-nie-uwier
    zycie-co-sie-stalo-na-miejscu-wypadku-ocalili-jej-zy
    cie/

    Kierowniczka skręciła pod prąd, zderzyła się czołowo z prawidłowo
    jadącym samochodem, którego kierowca miał dwa promile a następnie
    ugaszono samochód z zakleszczoną osobą gaśnicami samochodowymi.

    Jakie jest prawdopodobieństwo takiego zdarzenia? ;)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-09-20 13:13:42
    Temat: Re: Kulminacja
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-20 o 12:40, Shrek pisze:
> [...]
    > ugaszono samochód z zakleszczoną osobą gaśnicami samochodowymi.
    >
    > Jakie jest prawdopodobieństwo takiego zdarzenia? ;)

    Najmniej prawdopodobne jest zakleszczenie gaśnicami :-).
    Reszta to chleb codzienny na drogach.

  • 3. Data: 2020-09-20 13:30:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.09.2020 o 13:13, cef pisze:

    > Najmniej prawdopodobne jest zakleszczenie gaśnicami :-).

    Podobno 20 sztuk poszło - jak wszystkie wrzucali do środka, to mogli
    zasypać pasażera;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-09-20 13:32:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > ugaszono samochód z zakleszczoną osobą gaśnicami samochodowymi.
    >
    > Jakie jest prawdopodobieństwo takiego zdarzenia? ;)

    I to jest przykład dlaczego nie należy jechać pod wpływem, mimo strachu
    na trzeźwo.

  • 5. Data: 2020-09-20 14:04:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Shrek pisze:
    > Podobno 20 sztuk poszło - jak wszystkie wrzucali do środka, to mogli
    > zasypać pasażera;)

    I dlatego wożę kilogramówkę (za namową firmowego strażaka). Obym nie
    musiał sprawdzać czy jest sens.

    Inne pytanie, czy po użyciu proszku w komorze silnika, cokolwiek tam
    nadaje się do użytku?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2020-09-20 14:12:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedziela, 20.09.2020 o 13:32, t-1 napisał:

    > I to jest przykład dlaczego nie należy jechać pod wpływem, mimo strachu
    > na trzeźwo.

    A to jest przykład dlaczego nie należy pisać pod wpływem,
    chociaż Ty możesz być trzeźwy jak dzika świnia, a i tak
    wynik będzie jednaki.

  • 7. Data: 2020-09-20 14:26:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.09.2020 o 14:04, Irek.N. pisze:

    > I dlatego wożę kilogramówkę (za namową firmowego strażaka). Obym nie
    > musiał sprawdzać czy jest sens.
    >
    > Inne pytanie, czy po użyciu proszku w komorze silnika, cokolwiek tam
    > nadaje się do użytku?

    Myślę że tak (o ile nie zassiesz do silnika;). Proszek jak proszek - jak
    wyczyścisz to go już nie ma:P Kiedyś sprawdzałem losowo osprzęt
    elektryczny z szafy automatyki po pożarze - działał. I tak poszedł do
    utylizacji (czytaj na wieś;) bo ubezpieczyciel zapłacił za nową, ale
    działał.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-09-20 15:08:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-20 o 14:12, collie pisze:

    > A to jest przykład dlaczego nie należy pisać pod wpływem,
    > chociaż Ty możesz być trzeźwy jak dzika świnia, a i tak
    > wynik będzie jednaki.

    Umiesz mówić czy tylko szczekasz?

  • 9. Data: 2020-09-20 17:40:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-20 o 12:40, Shrek pisze:
    > https://warszawawpigulce.pl/brawo-kierowcy-nie-uwier
    zycie-co-sie-stalo-na-miejscu-wypadku-ocalili-jej-zy
    cie/

    Dobrze, że streściłeś, bo nie włażę w artykuły z tekstem zapitego
    rynsztokowca "nie uwierzycie..."

    --
    Irokez