  • 1. Data: 2020-09-18 14:40:06
    Temat: Samouszczelniacze do opon
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Są jakieś wlewane przez wentyl samouszczelniacze do opon?
    Gdzieś mi ucieka powoli powietrze, a że opon do zmiany, to nie warto jej
    naprawiać.
    Skuteczne to w ogóle?

  • 2. Data: 2020-09-18 16:02:38
    Temat: Re: Samouszczelniacze do opon
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-09-2020 o 14:40, r...@k...pl pisze:
    > Są jakieś wlewane przez wentyl samouszczelniacze do opon?

    Są.

    > Gdzieś mi ucieka powoli powietrze, a że opon do zmiany, to nie warto jej
    > naprawiać.
    > Skuteczne to w ogóle?

    Na małe dziurki tak.

  • 3. Data: 2020-09-18 16:09:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-09-18 o 14:40, r...@k...pl pisze:
    > Są jakieś wlewane przez wentyl samouszczelniacze do opon?
    > Gdzieś mi ucieka powoli powietrze, a że opon do zmiany, to nie warto jej
    > naprawiać.
    > Skuteczne to w ogóle?

    Naprawa opony to koszt 20 zł - chyba nie warto kombinować, tylko
    pojechać do wulkanizatora, bo zapłacisz za wypełniacz więcej. W dodatku
    naprawa opony trwa kilka minut. Może też być taka sytuacja, że samo
    poluzowanie opony na feldze, przesmarowanie i napompowanie już wystarczy
    (bo czasami tędy ucieka powietrze).
    T.

  • 4. Data: 2020-09-18 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > sytuacja, że samo poluzowanie opony na feldze, przesmarowanie i
    > napompowanie już wystarczy (bo czasami tędy ucieka powietrze).

    Gdzie naprawiaja za 20zł?
    Toz to mniej niz normalna wymiane opony a pracy zdecydowanie wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 5. Data: 2020-09-18 21:17:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-18 o 16:09, T. pisze:

> [...]
    > naprawa opony trwa kilka minut. Może też być taka sytuacja, że samo
    > poluzowanie opony na feldze, przesmarowanie i napompowanie już wystarczy

    Nie zawsze gdy mało uchodzi można znaleźć.
    Ja 3 razy byłem u wulkanizatorów i żaden nic nie znalazł.
    A powietrza uchodzi 0,1 at na tydzień

  • 6. Data: 2020-09-18 22:38:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Sep 2020 16:02:38 +0200, w <rk2elv$5me$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Są.

    Gdzie to znaleźć i jak to ew. wyszukać na allegro?

  • 7. Data: 2020-09-18 22:39:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Sep 2020 16:09:27 +0200, w <5f64bf99$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Naprawa opony to koszt 20 zł

    20zł to chyba za samo zdjęcie koła z samochodu, ew z założeniem :)

  • 8. Data: 2020-09-19 06:52:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-09-2020 o 22:39, r...@k...pl pisze:

    > 20zł to chyba za samo zdjęcie koła z samochodu, ew z założeniem :)

    To kosztuje już od 5 zł.

  • 9. Data: 2020-09-19 08:32:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2020 o 21:17 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Nie zawsze gdy mało uchodzi można znaleźć.
    > Ja 3 razy byłem u wulkanizatorów i żaden nic nie znalazł.
    > A powietrza uchodzi 0,1 at na tydzień

    Mam to samo w jednym kole, zdjęcie opony, przesmarowanie i ponowne
    założenie nie pomogło.
    Trzeba by pewnie włożyć koło do wanny i gapić się na nie przez godzinę -
    gumiarze nie mają na to czasu, mi się nie chce. Dopompowuję je raz na
    tydzień/dwa tygodnie i doturlam się tak do jej końca (ostatni sezon tych
    opon).

    TG

  • 10. Data: 2020-09-19 10:05:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-09-18 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Gdzie naprawiaja za 20zł?
    > Toz to mniej niz normalna wymiane opony a pracy zdecydowanie wiecej.

    U mnie w okolicy. Nawet bywało, że kosztowało to 15 zł - oczywiście
    naprawa sznurkiem. Tanio jest zwłaszcza poza sezonem wymian opon
    (wiosna, późna jesień).
    Ps. Mieszkam pod Warszawą. Ostatni raz płaciłem 20 zł 2 miesiące temu -
    miałem gwoździa w oponie.
    T.