  • 1. Data: 2020-09-17 16:30:34
    Temat: Omijanie skręcających w prawo i mandacik
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Pytanie z cyklu czy i za co mandat:

    Miejsce https://goo.gl/maps/JwjPPQoDhw59VCSz5
    Kilka pojazdów stoi na DK19 a po prawej stoi tir i chce skręcić w lewo.

    Czy można bezkarnie ominąć "zator" lewym pasem?
    Jeżeli NIE to dlaczego, i jakie przepisy zostaną naruszone.

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2020-09-17 19:36:55
    Temat: Re: Omijanie skręcających w prawo i mandacik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >lewo.

    >Czy można bezkarnie ominąć "zator" lewym pasem?
    >Jeżeli NIE to dlaczego, i jakie przepisy zostaną naruszone.

    Pomijac inne przepisy - ja tam ciagla linie widze.
    Co prawda ... minister tak ja zdefiniowal, ze w zasadzie nie
    przeszkadza ...

    J.