  • 1. Data: 2023-06-07 16:39:03
    Temat: Kulsony znowu się nie popisały
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    <https://www.onet.pl/motoryzacja/brd24pl/kierowca-wy
    gral-z-katowicka-drogowka-w-sadzie/8g2rll7,30bc1058>

    <cite>
    Policja z Katowic uznała, że kierowca nie ustąpił pieszemu. Ten udowodnił,
    że pieszy nie zbliżył się wówczas nawet do pasa obok, na którym stały auta w
    korku. Sąd przyznał mu rację
    </cite>

    W skrócie, na lewym pasie był korek i pojazdy stały, a kulsony pojechały z
    dwóch art, czyli że wyprzedzał na przejściu, i że omijał pojazd -- fizycznie
    niemożliwe w tym samym miejscu i czasie...

    Polowanie się nie udało!
    Ale komendant powinien ponieść jakieś konsekwencje bycia idiotą...

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2023-06-07 17:11:55
    Temat: Re: Kulsony znowu się nie popisały
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.06.2023 o 16:39, To.Ja pisze:
> [...]
    > niemożliwe w tym samym miejscu i czasie...
    >
    > Polowanie się nie udało!
    > Ale komendant powinien ponieść jakieś konsekwencje bycia idiotą...

    To musiałby go ktoś chyba zastrzelić bo sam nie ustąpi ani go nie odwołają.

  • 3. Data: 2023-06-12 14:02:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jun 2023 16:39:03 +0200, To.Ja wrote:
> [...]
    > dwóch art, czyli że wyprzedzał na przejściu, i że omijał pojazd -- fizycznie
    > niemożliwe w tym samym miejscu i czasie...

    A ile pasów tam było? bo moze trzy.

    Poza tym, na lewym pasie duzo pojazdów - jeden mogł stać, drugi jechac
    mogl tez pojazd jechac i zatrzymac sie, a "przejezdzanie obok" chwilę
    trwa.

    > Polowanie się nie udało!
    > Ale komendant powinien ponieść jakieś konsekwencje bycia idiotą...

    komendant patrolu ...

    Tym niemniej przestrzegam - można i w taki sposób przejechac pieszego,
    jak się nie uważa.

    J.