  • 11. Data: 2009-01-19 12:10:29
    Temat: Re: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: b...@o...pl

    Ewentualnie zostaje wyszukiwanie jakiejś starej japonii, tylko czy
    jest sens?? Ja zielony jestem i na mechanice się nie znam, do stanu
    moto mam znajomego który pomoże mi dobrze wybrać, tylko nie chce też
    jeździć po całej PL kilka razy i szukać czegoś zdatnego a później w
    lato czekać w warsztacie aż go jeszcze doprowadzą to stanu
    używalności... chyba że za bardzo panikuje i brać japonię i się uczyć?
    Np. ten kolo ma sporo tanich sprzętów

    http://www.moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?ui
    d=227803&order=pd

  • 12. Data: 2009-01-19 12:30:33
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Pomijając opinie o samym romecie co byście zrobili na moim miejscu?
    Brać 125cmm i śmigać po wawie i się cieszyć czy czekać dalej na coś co
    będzie już bardziej 100% motocyklem?

    ****

    napisz lepiej ile chcesz wydać i może ktoś poleci ci ciekawszy sprzet za
    twoja cene.
    Jednak ja bym tak czy inaczej obstawiał za tym by kupić i jezdzić 2 lata a
    pozniej przesadka. nie ważne na czym, ważna przyjemność z jazdy!

  • 13. Data: 2009-01-19 12:53:38
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 13:05:09 +0100, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Pewnie cztery kola i dach.

    Nie chodzilo mi o priorytety, tylko o zmiane założenia - zamiast 500,
    to 125 na poczatek.

    A jeżeli 500 za drogie, to celuj w 250. Kosztuje + - tyle co 125, a
    jednak ciut wieksze.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 14. Data: 2009-01-19 13:02:12
    Od: b...@o...pl

    > napisz lepiej ile chcesz wydać i może ktoś poleci ci ciekawszy sprzet za
    > twoja cene.

    Romet wychodzi mnie na teraz 3700 i to jest max jaki mogę dać. Używki
    roczne można dorwać za 2,5-3 tys.

  • 15. Data: 2009-01-19 13:04:33
    Od: b...@o...pl

    > Nie chodzilo mi o priorytety, tylko o zmiane założenia - zamiast 500,
    > to 125 na poczatek.

    po prostu kasa została władowana w furę i jestem goły i wesoły :)

    > A jeżeli 500 za drogie, to celuj w 250. Kosztuje + - tyle co 125, a
    > jednak ciut wieksze.

    Właśnie te 250 są jakieś drogawe... a jeżeli już się coś znajduje to
    rocznikowo można znaleźć jakąś 400 bądź 500cmm.

  • 16. Data: 2009-01-19 13:10:56
    Od: Michał V <m...@o...pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > Np. ten kolo ma sporo tanich sprzętów
    >
    > http://www.moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?ui
    d=227803&order=pd

    Ja bym sie zainteresowal ta yamka
    http://www.moto.allegro.pl/item531868487_yamaha_fj_x
    j_600_1989r_raty_transport.html

    Jezeli jest tak jak gosciu pisze to moze byc udany zakupu, zostaje ci
    700 zl jeszcze na wlozenie w moto. Widac, ze dlugo stal, ale do wiosny
    powinienes dac rade go wyszykowac, ale lancuch z tego co widze jest
    raczej do wymiany. Krzyknij na grupe, zeby ktos z okolicy podjechal i
    oblukal sprzeta. Aha i jak go bedziesz bral, pojedz z kims kto sie na
    tym zna

    Michał V-R

    żyje się raz, później się tylko straszy

  • 17. Data: 2009-01-19 13:13:19
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    No hej! :)

> [...]
    > Pomijając opinie o samym romecie co byście zrobili na moim miejscu?
    > Brać 125cmm i śmigać po wawie i się cieszyć czy czekać dalej na coś co

    NIe czekaj, nie marnuj czasu - 125 to bardzo sympatyczna klasa, ktora
    potrafi dac bardzo duzo frajdy _swiadomemu_ uzytkownikowi. No i
    motocyklowa kindersztuna niejako w gratisie ;)
    I juz nie wnikam, co lepiej - nowy Romet, czy uzywany japoniec.

  • 18. Data: 2009-01-19 14:23:06
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

> [...]
    > do wymiany. Krzyknij na grupe, zeby ktos z okolicy podjechal i oblukal
    > sprzeta. Aha i jak go bedziesz bral, pojedz z kims kto sie na

    nie taki tani ten sprzet , ja 2 lata temu sprzedałem xj600diversion z 92 za
    3300 z oryginalnym przebiegiem 31 tys, w dobrym stanie ( tylko sprzegł bylo
    troche slychać)

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 19. Data: 2009-01-19 14:52:14
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    b...@o...pl pisze:
    > Witam
    >
    > Życie zatacza różne dziwne kręgi.. [...] co byście zrobili na moim miejscu?

    Ale dlaczego MUSISZ mieć teraz motocykl? Skoro żona przekonała, tzn. że
    użyła argumentów, a Ty je przyjąłeś. Zmień podejście. Albo żonę.

    --

    pozdr
    pj

  • 20. Data: 2009-01-19 14:59:32
    Od: b...@o...pl

    > Ale dlaczego MUSISZ mieć teraz motocykl? Skoro żona przekonała, tzn. że
    > użyła argumentów, a Ty je przyjąłeś. Zmień podejście. Albo żonę.

    no kurde przekupiła mnie :P a fiacik 1 klasa i złego słowa na niego
    nie powiem