  • 1. Data: 2009-04-07 09:33:57
    Temat: Kurtki motocyklowe w cenie 450-550 zł - jakie?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Witam,

    Czy możecie doradzić mi, co wybrac z kurtek (długie, męskie, tekstylne) w
    cenie 450-550 zł?
    Zastanawiam się, czy taka kurtka daje się używać na codzień (po wyjęciu
    protektorów).

    Zaczynam dopiero kurs i być może w ogóle w tym roku nie kupię motocykla.
    Rozważam zakup kurtki - żeby komfortowo jeździć na kursie - nawet nie wiem,
    czy to niezbędne. Docelowo rozważam zakup jakiegoś większego skutera, np.
    Burgman 400.

    MN

  • 2. Data: 2009-04-07 10:12:21
    Temat: Re: Kurtki motocyklowe w cenie 450-550 zł - jakie?
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    > Czy możecie doradzić mi, co wybrac z kurtek (długie, męskie, tekstylne) w
    > cenie 450-550 zł?

    hej, ja kupiłem Retbike Voyager z "zeszłorocznej kolekcji" :)

    > Zastanawiam się, czy taka kurtka daje się używać na codzień (po wyjęciu
    > protektorów).

    Tak sobie, trochę pancerna jest (cordura 1000). Chodzić się da, ale jakaś
    mega wygodna do łażenia na codzień to nie jest.
    Boli mnie trochę brak sensownych dużych kieszeni.

  • 3. Data: 2009-04-07 11:56:09
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    W oko wpadła mi Modeka Atlanta:

    http://modeka.pl/pl/produkty/18/atlanta.html

    Nie ma codury 1000 więc może nie będzie tak sztywna, jak Twoja.
    Czy latem taka kurtka jest w ogóle do założenia? Upał czasem wydaje się
    koszmarny i bez kurtki.

  • 4. Data: 2009-04-07 12:23:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 13:56:09 +0200, Marcin Narzynski napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie ma codury 1000 więc może nie będzie tak sztywna, jak Twoja. Czy
    > latem taka kurtka jest w ogóle do założenia? Upał czasem wydaje się

    Modeka jest ok. Czwarty sezon w niej jeżdżę.

    Co do upału to dopóki jedziesz, to po otwarciu otworów wentylacyjnych,
    jest OK. Gorzej jak gdzieś utkniesz na słońcu to można się rozpuścić. Ale
    albo ciepło albo zdarta skóra :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 5. Data: 2009-04-07 19:50:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 07 Apr 2009 12:12:21 +0200, Krzysztof Biały <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    > Tak sobie, troche pancerna jest (cordura 1000). Chodziae sie da, ale jaka?
    > mega wygodna do ?a?enia na codzien to nie jest.

    Ja tam chodzę na codzień w Akito Desert, jest OK, jedynie jak motocykl
    stoi rozkręcony i muszę jeździć komunikacją miejską to wyciągam protektory
    bo
    niewygodne. :-)

    > Boli mnie troche brak sensownych du?ych kieszeni.

    To co mnie boli w kurtkach motocyklowych to brak kaptura. Mogłby być jakiś
    mały rozwijany w kołnierzu, a tak to człowiek zsiada w ulewie z motocykla,
    głowa sucha bo w kasku, a jak chce zostawić kask w kufrze to musi zmoknąć.
    Irytujące.

    Niby można by wykombinować jakiś patent na zamontowanie parasola, jak dr
    House
    wozi laskę na swoim CBR 1000, ale jakoś to do mnie nie przemawia ;-)))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2009-04-09 09:34:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > hej, ja kupiłem Retbike Voyager z "zeszłorocznej kolekcji" :)

    Podziel sie wrazeniami jak troche pouzywasz. Mam wrazenie ze przestaniesz
    polecac Retszajs.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 7. Data: 2009-04-13 18:02:54
    Od: "Krzysztof Bialy" <n...@p...onet.pl>

    > Podziel sie wrazeniami jak troche pouzywasz. Mam wrazenie ze przestaniesz
    > polecac Retszajs.

    siemka,
    calkiem mozliwe ze przestane. zauwaz ze nie polecam jakos specjalnie, miesci
    sie w przedziale cenowym i na pierwszy rzut oka jest ok. jak sie bedzie
    sprawowala - okaze sie za czas jakis. wady na ten pierwszy rzut tez podalem
    pozdrawiam