  • 1. Data: 2009-04-07 09:53:04
    Temat: mam problem z akumulatorem po zimie
    Od: a...@d...pl

    kupilem go rok temu. jakis lepszy, zelowy. stal przez cala zime w
    garazu w moto i padl. naladowalem go (ze 2 doby) i krecil pieknie.
    jednak po kilku dniach padl w polowie dnia. Naladowalem go znowu i juz
    nie pada ale sa momenty ze ledwo kreci. Czy tak jak w przypadku
    akumulatorkow np do mp3 itp mogl moj akumulator stracic troche
    pojemnosci i kilkukrotne naladowanie przywroci go do pelnej pojemnosci
    czy dalem ciala i szykuje sie zakup nowego?

    dziekuje i pozdrawiam

    atlo

    fazer 600 (II)

  • 2. Data: 2009-04-07 10:01:51
    Temat: Re: mam problem z akumulatorem po zimie
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 7 Apr 2009 02:53:04 -0700 (PDT), a...@d...pl wrote:

    >kilkukrotne naladowanie przywroci go do pelnej pojemnosci
    >czy dalem ciala i szykuje sie zakup nowego?

    Dales ciala. Akumulator zabiera sie na zime do domu i ładuje co jakiś
    miesiąc-dwa.

    Możesz próbować go zreanimowac małym prądem i _może_ ten sezon jeszcze
    od biedy przejeździ. Ale na wakacje bym juz z nim nie pojechał.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 3. Data: 2009-04-07 11:23:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 12:01:51 +0200, Eskimos napisał(a):

> [...]
    >
    > Możesz próbować go zreanimowac małym prądem i _może_ ten sezon jeszcze
    > od biedy przejeździ. Ale na wakacje bym juz z nim nie pojechał.

    nowa żelówka, żeby tak padła? Mój przestał całą zimę i odpalił od
    pierwszego obrotu. W poprzednim moto przestał zimę na dworze przy minus
    30 i też odpalił :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 4. Data: 2009-04-07 13:36:18
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > nowa żelówka, żeby tak padła? Mój przestał całą zimę i odpalił od
    > pierwszego obrotu. W poprzednim moto przestał zimę na dworze przy minus
    > 30 i też odpalił :)

    żelkom szkodzi spadek napięcia. W moto może być gdzieś "wyciek" prądu i po
    aku.
    Nie wiem, jakiś alarm, żaróweczka albo coś może zwierać do masy.

    Grzech
    vl800