  • 11. Data: 2010-12-07 09:25:12
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-07 09:16, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-12-07 08:20, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Raczej niech odpuści Szajsungi, a poogląda Sharpy i Toshiby :) LG też
    > obleci jak potrzebny jest odtwarzacz filmów przez USB.

    A z jakiego to powodu te szajsungi ma odpuścić ? mają odtwarzacz mkv jak
    lg i lepsze matryce o awaryjnosci np plazm lg też sporo słychać

  • 12. Data: 2010-12-07 09:40:12
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:idkuhs$qlm$...@i...gazeta.pl,
    boxfish <c...@g...pl> nastukał:
    > A z jakiego to powodu te szajsungi ma odpuścić ? mają odtwarzacz mkv
    > jak lg i lepsze matryce o awaryjnosci np plazm lg też sporo słychać

    mam palzmę LG i jakos nie widzę jakichkolwiek problemów

    --
    VSS

  • 13. Data: 2010-12-07 10:49:12
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > 30-60zł miesięcznie to jest od 75 do 150kWh,

    Raczej 60-120 kWh :-). Akurat dokładnie policzyłem koszt kWh
    w szczecińskiej ENEI, wychodzi 0,50 zł (dokładnie jakieś
    0,49... coś tam) bez abonamentu, tylko koszt kWh. Potrzebne
    mi to było do rozliczenia z najemcą mojej chaty...
    Poza tym jak komuś TV gra w domu non stop cały dzień to może
    warto odwiedzić psychologa? ;-))))

  • 14. Data: 2010-12-07 11:37:43
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-07 11:49, Robert_J pisze:

> [...]
    > najemcą mojej chaty...
    > Poza tym jak komuś TV gra w domu non stop cały dzień to może warto

    Co ty za bzdury wypisujesz realny koszt kWh jest duzo wyzszy, ja place
    ponad 150zl co miesiac a mam raptem LCD 32'' i jeden komputer pracujacy
    24h pralke zmywarke i lodowke.

  • 15. Data: 2010-12-07 11:55:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 12:37, konieczko pisze:
    > Co ty za bzdury wypisujesz realny koszt kWh jest duzo wyzszy, ja place
    > ponad 150zl co miesiac a mam raptem LCD 32'' i jeden komputer pracujacy
    > 24h pralke zmywarke i lodowke.

    to coś Ci wycieka.
    ja mam dwa tv, jeden komp działa 24h (serwer),
    trzy pozostałe różnie, ale nie przekraczam
    100 / m-c

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-12-07 12:04:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to coś Ci wycieka.
    > ja mam dwa tv, jeden komp działa 24h (serwer),
    > trzy pozostałe różnie, ale nie przekraczam
    > 100 / m-c

    A ja 250 zł na miesiąc, grzejąca wodę prądem, chatę z wykorzystaniem mocnego
    wentylatora, do tego pralka, zmywarka i kupa światła.
    Inna sprawa że wszystko na dwóch taryfach, co obniża rachunki.
    Z tego co liczyłem zużycie prądu przez telewizor to jakieś 10 zł.

  • 17. Data: 2010-12-07 12:32:03
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Co ty za bzdury wypisujesz realny koszt kWh jest duzo
    > wyzszy, ja place ponad 150zl co miesiac

    Ale Ty przeczytałeś to co ja napisałem i to co Ty napisałeś?
    ;-))). Jaki związek ma realny koszt kWh z ilością energii,
    którą zużywasz? Cena jednostkowa jest taka, jak podałem, a
    że zużywasz więcej to więcej płacisz :-)). A cenę tę
    obliczyłem patrząc na rachunek, czyli raczej z pewnego
    źródła ;-))). W każdym razie pewniejszego nie zauważam...

  • 18. Data: 2010-12-07 12:51:26
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > Bzdura, plazma nie jest bardziej prądożerna niż LCD {nie LEDowy} tej samej
    > wielkości, niedawno była o tym dyskusja z dowodami w postaci pomiarów
    > watomierzem konkretnych modeli.
    >
    > 30-60zł miesięcznie to jest od 75 do 150kWh, powiedzmy że kineskop zużywał
    > 100W, plazma 42" niech będzie dla równego rachunku 300W więc aby zapłacić
    > miesięcznie 30 do 60zł za prąd więcej, TV musiałby być włączony przez 15 do
    > 30 dni w miesiącu ... przez 24 godziny na dobę :-)

    > Z pozdrowieniami
    > Dariusz Zygmunt

    U mnie tak jak pisałem tv działa non stop praktycznie od rana do polnocy.
    Chce kupić coś co nie podniesie mi rachunków za prad.
    Po prostu cienko jest ekonomicznie jak zreszta w calym kraju wiec wazne
    sa dla mnie koszty eksploatacji.
    Chcialbym tez by tv był żywotny a nie po 3 latach zaczal blednac itp.
    Za okolo 2300zl sprzedawca mi proponowal jakiegos LG niby LED ale tylko
    krawedziowe.
    Czy kupujac taki LED zamiast LCD ktore sa tansze zobacze jakas roznice?
    Jak sie z kolei ma roznica w LCD 50-100Hz?
    Chce by obraz był żywy i ładny. Niestety budżet jest ograniczony.
    Pokoj mam w kształcie L wiec czasem bedzie ogladane z odleglosci 3m a
    czasem z 6 jesli to ma znaczenie.
    Doradzcie cos konkretnego co warto kupic prosze.

  • 19. Data: 2010-12-07 12:53:14
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Robert_J napisał(a):

    > Poza tym jak komuś TV gra w domu non stop cały dzień to może warto
    > odwiedzić psychologa? ;-))))

    Hmmm... nie wiem czy to na miejscu.
    Wyobraz sobie ze jesli zona jest w domu z malym dzieckiem to tv jest jej
    oknem na swiat.
    Do tego bobasek 19 miesiecy juz sie rwie do bajek itp.

  • 20. Data: 2010-12-07 12:56:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 13:53, Norbert pisze:

    > Hmmm... nie wiem czy to na miejscu.
    > Wyobraz sobie ze jesli zona jest w domu z malym dzieckiem to tv jest jej
    > oknem na swiat.
    > Do tego bobasek 19 miesiecy juz sie rwie do bajek itp.

    to tym bardziej trzeba ograniczać, jak nie chcesz by Ci się
    całkiem uzależnił od tv i bajek.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux