  • 21. Data: 2021-01-16 19:17:44
    Temat: Re: LEDy w elektryku
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w
    <news:6001bcc0$0$519$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Bo Seicento tez nie sluzy do szybkiej jazdy ? :-)

    Seie szybko zjeżdżają gdy im Twizy się w lusterku pojawia, więc YPB? ;P

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2021-01-17 01:36:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2021 o 10:24, K pisze:

    > tzn ile kosztuja teraz, a ile kosztowaly 2016 biorac pod uwage, ze te w
    > 2016 byly dosyc prymitywne w stosunku do tych, ktora sa teraz dostepne.
    > Niestety w modelu auta ktore mam ledy daja w standardzie i z tego co
    > widze rowniez dawali je w standardzie dwa lata temu w tej wersji wiec
    > nie moge sprawdzic twojej teorii ale obstawiam, ze dzis sa drozsze.

    No widzisz, a mowa o niszowym samochodzie sprzed 8 lat, którego dotąd
    produkują.

  • 23. Data: 2021-01-17 01:43:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2021 o 17:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Hm, sa homologowane w calosci, i to indywidualny model lampy do auta,
    > wiec nie widze problemu homologowac.

    I gdzie poza Twizy tego modelu lampy użyjesz?

    > Chyba, ze sie kosztowo nie oplaca przy takiej serii, wzieli cos od
    > pasujacego spaliniaka, a tam pechowo byly tylko zarowki.

    Nie opłaca się w kółko poprawiać auta, które tanie jest i do tego
    niewiele go schodzi.

    > Hm, jak patrze na spaliniaki, to sporo liftingow jest "kosmetycznych".
    > Widac klient chce "nowy model" i na tym sie zarabia.

    Ale ile się ich sprzedaje?!

    > No ale gdzies tam w tle moze byc, ze oprzyrzadowanie sie zuzylo, i tak
    > trzeba nowe kupic/zrobic, to juz lifting nie taki drogi.
    >
    > A przy elektrykach seria mala ...

    Jakie oprzyrządowamie?! Tu trzeba projekt samochodu zmienić a potem
    dopuszczenie uzyskać.

  • 24. Data: 2021-01-17 01:44:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2021 o 14:28, K pisze:

    > Nie wiem czy Seicento to jest najlepszy punkt odniesienia.

    Do Twizy? Moim zdaniem bardzo dobry.

  • 25. Data: 2021-01-18 01:22:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2021 o 17:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup

    > Jak stoisz na swiatlach to jest 100% :-)

    Nie, jeszcze audio chodzi :-)

    > Bo Seicento tez nie sluzy do szybkiej jazdy ? :-)

    No ale co .. żarówki wszędzie takie same i nagle w jednym samochodzie
    miałyby gorzej świecić.

  • 26. Data: 2021-01-18 20:35:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/01/2021 00:36, ii wrote:

    > No widzisz, a mowa o niszowym samochodzie sprzed 8 lat, którego dotąd
    > produkują.

    Mowa o niszowym samochodzi ktory od daty premiery (7 lat temu) przeszedl
    dwa lifty gdzie po ostatnim dostal wlasnie ledy.

  • 27. Data: 2021-02-01 00:45:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.01.2021 o 20:35, K pisze:

    > Mowa o niszowym samochodzi ktory od daty premiery (7 lat temu) przeszedl
    > dwa lifty gdzie po ostatnim dostal wlasnie ledy.

    Chyba się zgubiłem, w czym problem?