  • 1. Data: 2022-08-08 02:14:20
    Temat: LOGO! Simens sterownik
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy coś robię źle, że program nie chce się zapisać?
    Przypisanie wyjścia bezpośrednio do wejścia działa, ale każda próba
    użycia np. logiki podstawowej (GF) AND, OR itp. czy też funkcji
    specjalnych (SF) kończy się tym samym. klepsydra, gaśnie podświetlenie i
    powrót Menu.

    https://www.youtube.com/watch?v=QC4bCgO0h1s

    Model 0BA7

    Robert

  • 2. Data: 2022-08-08 09:20:47
    Temat: Re: LOGO! Simens sterownik
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Chyba uszkodzony.
    Jak ktoś chce może zobaczyć co napisali na elektrodzie.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=20
    134407&sid=10cffa68ad05632fd62b0a51a119ebe7#20134407

    Robert

  • 3. Data: 2022-08-09 19:18:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Aug 2022 02:14:20 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > użycia np. logiki podstawowej (GF) AND, OR itp. czy też funkcji
    > specjalnych (SF) kończy się tym samym. klepsydra, gaśnie podświetlenie i

    A ma to jakis interfejs do komputera?

    Moze z programu da sie zaprogramowac ?

    J.

  • 4. Data: 2022-08-09 19:22:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 09.08.2022 o 19:18, J.F pisze:

    > A ma to jakis interfejs do komputera?

    ma

    > Moze z programu da sie zaprogramowac ?

    LOGO! Soft Comfort

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2022-08-09 19:56:16
    Od: titanus <t...@g...kom>

> [...]
    > użycia np. logiki podstawowej (GF) AND, OR itp. czy też funkcji
    > specjalnych (SF) kończy się tym samym. klepsydra, gaśnie podświetlenie i

    Wygląda jakby była uwalona jedna/kilka komórek pamięci roboczej - czasem
    się zdarza w tych modelach. Jeśli to w obszarze RAM stack to nic z tym
    nie zrobisz tylko sprzęt do wymiany.

    W zasadzie to jedyna możliwość: to wylutowanie kości i sprawdzenie na
    stanowisku testowym. Da się, ale czy jest sens ?

    Sam miałem podobnie z tym konkretnie modelem, ale zamiast się bawić
    poszedł od razu na wymianę serwisową (f-ra zakupu).

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 6. Data: 2022-08-09 23:16:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-08-09 o 19:22, Irokez pisze:

    > ma

    Cz jak go podłącze do sieci, to zobaczę go w Win jak jakieś urządzenie?

    > LOGO! Soft Comfort

    No właśnie kupiłem. Jutro będzie, to potestuję.

    Robert

  • 7. Data: 2022-08-09 23:21:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-08-09 o 19:18, J.F pisze:

    > A ma to jakis interfejs do komputera?
    >
    > Moze z programu da sie zaprogramowac ?

    Jak pisałem program będzie jutro.
    Dziś kupiłem identyczny, sprawny sterownik. Przeniosłem na karcie
    program do tego uszkodzonego. Odczyta, mogę wejść w edycję, ale próba
    zmiany kończy się tym samym. Reset.

    Tak więc mam jeden sprawny i drugi może będzie działał z programem z
    zewnątrz przygotowanym.

    Robert

  • 8. Data: 2022-08-10 14:21:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Aug 2022 19:56:16 +0200, titanus wrote:

> [...]
    >
    > W zasadzie to jedyna możliwość: to wylutowanie kości i sprawdzenie na
    > stanowisku testowym. Da się, ale czy jest sens ?

    A to jest jakis eeprom, flash, czy naprawde RAM?

    Bo żeby SRAM czy DRAM uwalil kilka bitow ... mało prawdopodobne.

    J.

  • 9. Data: 2022-08-10 18:40:07
    Od: titanus <t...@g...kom>

    W dniu 2022-08-10 o 14:21, J.F pisze:

    > A to jest jakis eeprom, flash, czy naprawde RAM?
    >
    > Bo żeby SRAM czy DRAM uwalil kilka bitow ... mało prawdopodobne >
    > J.

    Myślę o tym:
    http://s7detali.narod.ru/LOGO/LOGO_230RCE/6ED1052-1F
    B00-0BA7_26.jpg

    Nie wiem dlaczego ale u mnie padła JEDNA komórka wewnętrznego RAM'u -
    objawiało się to niemożliwością wykonania napisanego/wgranego już
    programu (jakiegokolwiek).
    Z poziomu edycji ręcznej w "czarną dziurę" wpadała akurat zmienna
    tymczasowa przypisywana do M0007.

    Po konsultacjach ze sprzedawcą stwierdziliśmy, że nie ma co kopać się z
    koniem i sprzęt idzie na wymianę.

    Kolega który robił sterowanie do farm wiatrowych na tej wersji LOGO,
    również miewał podobne problemy (2 szt z podobnymi objawami) - wymienił
    oba, ale efektywnie przeszedł platformę wyżej -0BA8.

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 10. Data: 2022-08-10 19:14:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Aug 2022 18:40:07 +0200, titanus wrote:

> [...]
    > również miewał podobne problemy (2 szt z podobnymi objawami) - wymienił
    > oba, ale efektywnie przeszedł platformę wyżej -0BA8.

    Zadziwiajace.
    Tzn pasc wszysko moze, ale trzy sztuki to juz jakas epidemia :-)

    A moze Robert wlasnie ktores z tych trzech sztuk trafił z drugiej
    ręki? :-)

    A gdzie to przechowuje program? Tzn ten drabinkowy - we Flash ?

    J.