  • 1. Data: 2011-07-10 17:56:56
    Temat: LPC1768 gdzie kupic.
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Poszukuje ukladow LPC1768 w ilosciach detalicznych. W TME nie maja, Farnel
    tez nie ma cos tam niby w Kamami jest. Macie jakies inne zrodla krajowe lub
    zagraniczne gdzie to mozna znalezc?

  • 2. Data: 2011-07-10 18:00:09
    Temat: Re: LPC1768 gdzie kupic.
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a nie lepiej AVRa?

  • 3. Data: 2011-07-10 18:48:48
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 10.07.2011 19:56, Gomez wrote:
    > Poszukuje ukladow LPC1768 w ilosciach detalicznych. W TME nie maja,
    > Farnel tez nie ma cos tam niby w Kamami jest. Macie jakies inne zrodla
    > krajowe lub zagraniczne gdzie to mozna znalezc?

    http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll
    ?Cat=2556109&k=LPC1768

  • 4. Data: 2011-07-10 20:11:44
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Użytkownik "Zbych" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll
    ?Cat=2556109&k=LPC1768

    A jak wyglada w praktyce koszt przesylki?
    W informacji znalazlem ze ok 35$ co dyskwalifikuje zakup jako calkowicie
    nieoplacalny detalicznie.

  • 5. Data: 2011-07-10 20:46:19
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-10 22:11, Gomez pisze:

> [...]
    >>

    > A jak wyglada w praktyce koszt przesylki?
    > W informacji znalazlem ze ok 35$ co dyskwalifikuje zakup jako calkowicie

    Dlatego się dziwię, że kręcisz nosem na kamami.

  • 6. Data: 2011-07-10 20:58:54
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > Dlatego się dziwię, że kręcisz nosem na kamami.

    Nie krece. Czekam na potwierdzenie, ze rzeczywiscie je maja.
    W miedzyczasie szukam tez innych dostawcow.

  • 7. Data: 2011-07-10 21:17:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.07.2011 22:58, Gomez pisze:

    > Nie krece. Czekam na potwierdzenie, ze rzeczywiscie je maja.
    Jakie potwierdzenie? Ztcp ich sklep automatycznie rejestruje zmiany w
    stanach magazynowych - jak coś mają dostępne 30+ sztuk - xx zł to
    znaczy, że mają przynajmniej te 30 sztuk...

    Michoo

  • 8. Data: 2011-07-10 21:28:45
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > Jakie potwierdzenie? Ztcp ich sklep automatycznie rejestruje zmiany w
    > stanach magazynowych - jak coś mają dostępne 30+ sztuk - xx zł to znaczy,
    > że mają przynajmniej te 30 sztuk...

    Moze i maja. Tego nie wiem. Praktyka jednak nauczyla ze wole wczesniej
    spytac a nie rejestrowac sie i podawac wszystkie dane tylko po to zeby
    dowiedziec sie, ze akurat tego co chce nie ma. Juz w paru sklepach tak
    mialem a teraz nie moge sie uwolnic od glupich ofert przez nie rozsylanych.

  • 9. Data: 2011-07-10 22:20:06
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 19:56, Gomez pisze:
    > Poszukuje ukladow LPC1768 w ilosciach detalicznych. W TME nie maja,
    > Farnel tez nie ma cos tam niby w Kamami jest. Macie jakies inne zrodla
    > krajowe lub zagraniczne gdzie to mozna znalezc?

    Brałem właśnie jakiś czas temu w Kamami. Tam było najtaniej.

    MD

  • 10. Data: 2011-07-10 22:20:49
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > a nie lepiej AVRa?