  • 41. Data: 2011-04-08 17:44:10
    Temat: Re: Laboratoria EMC
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    Dnia 08-04-2011 o 08:16:31 Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    napisał(a):

    > Będę w poniedziałek w jednym z laboratoriów to się popytam (jak nie
    > zapomnę oczywiście). Niestety dość daleko, bo Gdynia.

    Gdynia nie jest nawet taka zła. Jeśli będziesz pamiętał, to będę wdzięczny
    za informacje.

    Pozdrawiam,
    ae

  • 42. Data: 2011-04-08 19:14:39
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-04-2011 o 13:49:44 Zakarm <t...@s...com> napisał(a):

    > Z chinami jest problem tego rodzaju o czym sie juz wielu przekonalo ze
    > jak tylko chinczyki zwietrza interes to bedziesz mial szybko 100
    > konkurencyjnych fabryczek ktore tluka to samo.
    >
    > :):):)
    Tak było do niedawna :) właśnie parę dni temu słyszałem że Chińczycy mają
    coraz
    więcej prac naukowych, doganiają już USA i to nie tylko ilościa ale
    jakością także.
    Sami opracowywują coraz wiecej technologii, także obraz Chińczyka kopiarza
    się powoli
    zmienia.
    Niestety my się cofiemy, stajemy sie kolonią z której markety wysysają
    pieniądze,
    postęp stoi a własciwie leży, szkoły wyższe produkują zbędnych studentów
    kierunków
    politologi, psychologi, 'płukania wiśni' itp.
    Coraz czarniej widzę przyszłość Polski, niestety.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 43. Data: 2011-04-08 19:41:56
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 19:42, Andrzej Ekiert pisze:

    > Trafiłeś. To oni są jedną z firm, które nie raczyły mi odpowiedzieć :-P

    Jak to "uczeni" na politechnice są przekonani o swojej wyjątkowej wiedzy
    i wspaniałym wyposażeniu, przez co mają trochę absurdalne ceny.

    MD

  • 44. Data: 2011-04-08 20:12:39
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Jak to "uczeni" na politechnice są przekonani o swojej >wyjątkowej
    >wiedzy i wspaniałym wyposażeniu, przez co mają trochę absurdalne
    >ceny.

    Do niedawna laboratoria UKE wykonywały takie badania w całkiem
    sensownych pieniądzach. Ale coś się chyba zmieniło i oni już tylko
    badania rynku mają i żadnych usług.

    Marek

  • 45. Data: 2011-04-11 21:02:52
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 08/04/2011 11:39, Marcin Wasilewski wrote:
    > Co ty byś chciał w odpowiedzi uzyskać, jeśli ten wystawca to przecież
    > marketing i zarządzanie skończył i gdyby nie przeczytał tej instrukcji
    > to by nie wiedział czym na tych targach handluje.

    Bo dupa nie sprzedawca. W poprzedniej robocie mielismy
    sprzedawce-magika. Bylem z nim na targach i przyszedl klient. Nasz
    sprzedawca (no, oddajmy mu sprawiedliwosc, byl naprawde dobrym Sales
    Director) nie wiedzial jeszcze na jakich jest targach (jetlag) a rozmowe
    z interesantem obrocil w dobre zamowienie ;-)

    Magik, jakich malo. Znam tylko dwoch takich ludzi.

    --
    Jerry1111