  • 1. Data: 2011-04-06 06:41:13
    Temat: Zlecenie montażu SMD.
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Witam,
    Chcę zlecić produkcję i montaż PCB. Proszę o pomoc w wyborze firmy. Z
    których jesteście zadowoleni, których unikacie itd.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2011-04-06 07:07:21
    Temat: Re: Zlecenie montażu SMD.
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-06 08:41, max441 pisze:

    > Witam,
    > Chcę zlecić produkcję i montaż PCB. Proszę o pomoc w wyborze firmy. Z
    > których jesteście zadowoleni, których unikacie itd.

    Zacznij od napisania jakie masz ilości i jakie najmniejsze elementy.

  • 3. Data: 2011-04-07 06:08:40
    Od: max441 <m...@w...pl>

    In article <4d9c1129$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>, a...@o...pl
    says...

    > Zacznij od napisania jakie masz ilości i jakie najmniejsze elementy.

    Ilości to jakieś 50-200 szt. miesięcznie w zależności od rodzaju PCB
    (mam 4) i popytu. Najmniejsze elementy to SMD 0805.

  • 4. Data: 2011-04-07 07:08:51
    Od: Mateusz Klatecki <m...@k...net>

    On 7 Kwi, 08:08, max441 <m...@w...pl> wrote:
    > In article <4d9c1129$0$2487$65785...@news.neostrada.pl>, a...@o...pl
    > says...

    > Ilo ci to jakie 50-200 szt. miesi cznie w zale no ci od rodzaju PCB
    > (mam 4) i popytu. Najmniejsze elementy to SMD 0805.

    Witam,
    krótkie i niewielkie serie w http://www.smdwierzbicki.pl/ - z 0603 i z
    QFN bez problemu sobie radzi, elementy sami dostarczamy.
    duże serie w http://www.elhurt.com.pl - kompleksowa obsługa, niestety
    zawsze na początku rozruch produkcji jest bardzo długi i trzeba
    wymienić mnóstwo dokumentacji aby obyło się bez problemów

    pozdrawiam
    Mateusz

  • 5. Data: 2011-04-07 10:43:58
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Mateusz Klatecki" <m...@k...net> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > Witam,
    > krótkie i niewielkie serie

    A nikt w Chinach z własnym materiałem nie robi? Tak żeby od razu przyszły
    moduły bez zabawiania się?

  • 6. Data: 2011-04-07 11:18:32
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-07 12:43, Lelek@ pisze:

    > "Mateusz Klatecki" <m...@k...net> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > A nikt w Chinach z własnym materiałem nie robi? Tak żeby od razu
    > przyszły moduły bez zabawiania się?

    Z wlasnym sie nie oplaca, problem jest z kompletowaniem elementow na
    odleglosc.

  • 7. Data: 2011-04-07 12:52:58
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Zakarm" <t...@s...com> wrote in message

    > Z wlasnym sie nie oplaca, problem jest z kompletowaniem elementow na
    > odleglosc.

    No właśnie, może już ktoś przetarł szlaki ? To tylko kwestia odwagi i jednej
    próby jak z PCBCART. Oni mieli mieć montownię ale nie mają coś. Gdyby mieli
    to bym się nie zastanawiał nawet sekundy.
    Robiąc tam w całości otwierają się nowe perspektywy.

  • 8. Data: 2011-04-07 14:15:44
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-07 14:52, Lelek@ pisze:

> [...]
    > Gdyby mieli to bym się nie zastanawiał nawet sekundy.
    > Robiąc tam w całości otwierają się nowe perspektywy.

    Sa takowe firmy ktore zrobia gotowe ale czesto sprawa rozbija sie o
    specjalizowane elementy i zlacza jesli takowe sa potrzebne.

    Kilka razy mialem oferte na gotowe zmontowane plytki ale tylko wtedy jak
    dana firma robila podobne plytki i miala elementy na magazynie.

  • 9. Data: 2011-04-07 14:35:52
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    >W dniu 2011-04-07 14:52, Lelek@ pisze:

    > Kilka razy mialem oferte na gotowe zmontowane plytki ale tylko wtedy jak
    > dana firma robila podobne plytki i miala elementy na magazynie.

    No właśnie rozmawiam teraz z kilkoma co znalazłem na alibabie i podobno mają
    większość biernych i podstawowych scalaków.
    Produkcja tam rozwiązuje wiele problemów. Właściwie z producenta stajesz się
    importerem co jeszcze więcej ułatwia.