  • 1. Data: 2011-04-06 10:17:31
    Temat: Zaprogramowanie EPROM w Warszawie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Posiadam pamięć EPROM o oznaczeniach: M27C4001-15F6 ST 9705E w obudowie
    DIP32
    Karta katalogowa układu:
    http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/stmicroele
    ctronics/2385.pdf

    Chciałbym z tym układem zrobić następujące rzeczy:

    1. Sprawdzić czy układ jest sprawny.
    2. Jeśli byłby sprawny to chciałbym wykonać jego dwie lub trzy kopie (
    do dalszego uzgodnienia, nie posiadam własnych kości, kości mogą być
    używane lub nowe, to też do uzgodnienia )
    3. Zgrać zawartość EPROM-u na dyskietkę/pendrive ( przyniosę swój nośnik
    ) do pliku.

    Ze względu na to, że jest to ostatni egzemplarz kości, nie mogę
    powierzyć tej kości żadnej firmie kurierskiej ani tym bardziej poczcie.
    W grę wchodziłoby tylko dostarczenie osobiste i wykonanie tych czynności
    na miejscu ( Warszawa )

    Jaki byłby całkowity koszt takiej operacji? ( nie posiadam czystych
    kości,interesowałyby mnie 2 lub nawet 3 sztuki )

    Nie zależy mi na fakturze, możemy się dogadać;)

    Możecie pisać tu na grupę lub na t...@o...pl