    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Ładowarka i telefon
    Date: Sun, 4 Oct 2020 22:54:21 +0200

    Pierwszy raz przydarzyła się dziwna i denerwująca sytuacja, az obleciał
    mnie strach.
    Wkładam kabelek ładowarki do telefonu, a tu światła w żyrandolu
    zaczynają strasznie migać jakby miały zaraz wystrzelić. Jedna zarówka
    się przepaliła.
    Na dodatek nie chciała mi wleźć wtyczka do telefonu. Jak chcialam włożyć
    to te światła pod sufitem szakały.Nie weszła mi wtyczka do gniazda w
    telefonie tak jak trzeba, trochę ja popchnęłam w prawo i ładowała, ale
    co chwila się rozłączało i telefon piszczał, że bateria rozładoowana.
    Jak docisnęłam wtyczkę w gnieździe do prawej strony to zaczęło sie
    ładować.. Wtyczka cała nie weszła. Oczywiście światła w żyrandolu
    wyłączyłam. Zdziwiona jestem, bo telefon był sprawny do tej pory. Może
    przygniotłam go zakupami niechcący i coąś tam się przesunęło czy wlazło,
    ale patrzyłam przez lupę i nic nie widzę.
    Zastanawia mnie to, że co ma wspólnego listwa w innym gniazdku
    elektrycznym z zyrandolem na suficie, bo jakieś spięcie sie robiło.
    Z kolei przetem, pare dni temu burdelarz za ścianą włączył wiertarkę dla
    swojej zabawy z klientem czy klientką i powystrzeliwały mi 3 specjalne
    żarówki w okrągłej obudowie przy suficie w łazience. Zadzwoniłam do
    elektryka na dyżurze (siedział w domu podobno), ale wiadomo co
    zaśpiewał: niech sie pani nie boi wszystko jest w porządku, nikt pani
    prądu nie ukradnie. Wiadomo, że jakieś korki, liczniki są jeszcze w
    piwnicy bloku.

    --
    animka