  • 1. Data: 2010-05-16 16:12:52
    Temat: Lalunia-czy aby się zapoci biedactwo?
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    W tym roku mam w planie wypad letni na Chorwację. No i tak trochę się
    obawiam, bo niby olej wymieniony, opony też, nowe klocki i szczęki (eeeee
    tam prawo jazdy srał pies zrobię może w przyszłym roku) - wszystko funkiel
    noofka. Ale czy aby moja Virażka zniesie upały bez stresu? Poprzednia
    Hondzinka 125 też powietrzem chłodzona jak przygrzało to nie umiała się
    spamiętać i chcąc wymusić spoczynek wyła na pełnych obrotach, a jak to nie
    pomagało to złowrogo kucnęła w gary ostatecznie zmuszając keeerownika do
    szukania cienia. Jak myślicie da rade lalunia?

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2010-05-16 20:37:47
    Temat: Re: Lalunia-czy aby się zapoci biedactwo?
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    On 16 Maj, 18:12, "johnny" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > pomagało to złowrogo kucnęła w gary  ostatecznie zmuszając keeerownika do
    > szukania cienia. Jak myślicie da rade lalunia?

    Jeśli to 535 to da radę w zupełności. W zeszłym roku koleś zrobił z
    nami trasę Szczecin - Sukosan, koło Zadaru, druga połowa sierpnia -
    najwyższa zanotowana temp. 36 stopni C. Na miejscu jeszcze z 700 km
    nawinął, więc łącznie wyszło 3,5 - 4 tys. km. Żadnych kłopotów,
    problemów, dziwnych objawów. Prędkość przelotowa około 130km/h, na
    miejscu - w Chorwacji - wiadomo - jak ruch i przepisy pozwalały. Z
    tym, że jechał sam, bez obciążenia - bagaże w towarzyszącym
    samochodzie.
    W tym roku już zmienił moto - więc nie będzie okazji powtórzyć
    wyczynu, choć w to samo miejsce wylatujemy.
    pozdrav
    --
    kenajad
    GSX 1300R'01