  • 11. Data: 2010-04-06 09:38:45
    Temat: Re: Łancuszek Rozrzadu pytanie mam..
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-06, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bo go trzeba przy montazu lekko dopchnac srubokretem. Nie na sile ale
    > poki nie poczuje sie lekkiego oporu.

    Albo obrocic troche walem w przeciwna strone.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-04-06 14:27:53
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    " > Daj znac jak Ci pojdzie zakuwanie, czym zakuwales, itd. I nie zdziw sie
    jak
    > po wymianie przez pierwszych kilka km bedzie dalej dzwonilo.

    Dam znać jak będzie po - tylko kiedy to będzie to juz inna sprawa.
    Jak sie dobrze założy to nie powinno byc problemu z napinaczem i nie będzie
    dzwoniło:)
    No nic, trzeba siadac do neta i szukac....

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E