  • 1. Data: 2016-06-13 15:48:33
    Temat: Bashan 150 pomoc
    Od: kamilosik0013 <kamilosik0013@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam mam pytanko, kupilem ostatnio quada bashan 150 półautomat bo
    kapitalce silnika i mam problem a mianowicie, quad był na dotarciu na
    poczatku chodził jak złoto ładnie sie zabierał i wgl lecz po kilku dniach
    tłok sie zatarł na sworzniu :-/ zalozylem drogi tłok (cylinder ten sam)
    lecz po chwili tez sie zatarł w gorze cylindra na dloku są rysy, czy to
    może być problem z pompą oleju czy z powodu cylindra i jak można szybko
    sprawdzić czy jest smarowanie :-) :/ :-)