  • 1. Data: 2012-11-13 16:26:04
    Temat: Link 4
    Od: "SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)" <s...@d...com>

    Witam
    Chciałbym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami z Link4.
    Niby OC można kupić gdziekolwiek byle taniej. Jednak przy OC oraz
    braku szkody mogą się pojawić sytuacje, które mogą wyprowadzić
    człowieka z równowagi.
    OC kupiłem przez Internet z płatnością w 2 ratach. Przy drugiej racie
    miałem niedopłatę. Mój błąd nie sprawdziłem dokładnie, zatwierdziłem
    przelew i poszło.
    Po jakimś czasie dzwoni telefon gdzie pani pyta czy ja to ja.
    Odpowiadam, że tak. Dostaję polecenie podania swojej daty urodzenia w
    celu weryfikacji. Tłumaczę spokojnie, że nie podam danych osobowych
    nieznanej firmie przez telefon. Pani mówi, że dzwoni z firmy
    windykacyjnej i MUSZĘ jej podać datę urodzenia. Po krótkiej wymianie
    zdań zakończyłem rozmowę. Po jakimś czasie kolejny identyczny
    telefon.
    Tłumaczę, więc, że nie życzę sobie więcej telefonów, a jeśli czegoś
    sobie życzą niech korzystają z drogi prawnej. Po kolejnym telefonie
    poinformowałem, że jeśli nie przestaną mnie nękać zgłoszę sprawę do
    prokuratury.
    Skończyły się telefony i przyszedł list z firmy EGB. W korespondencji
    żądano wpłaty pełnej raty za polisę w Link4 + odsetki. Link4 nie
    raczyło odpowiedzieć na moje maile, w których próbowałem dowiedzieć
    się ile dokładnie wynosi moja niedopłata + ustawowe odsetki.
    Po jakimś czasie znów telefon z EGB gdzie po mojej informacji, że nie
    będę z nimi rozmawiał bez przestawienia jakiegokolwiek dokumentu
    stwierdzającego nabycie wierzytelności lub reprezentowania Link4 pan
    słuchawce poinformował mnie, że wyśle do mnie inspektora terenowego.
    Pan inspektor w dupę mnie może pocałować, jednak dyplomatycznie
    poinformowałem, że jest to groźba i że jest to karalne.
    Po tej rozmowie trochę się zdenerwowałem informując mailowo obie
    firmy
    link4 i EGB o dalszym rozwoju sprawy.
    Link4 dostało informacje, że dalszych roszczeń mogą dochodzić na
    drodze sądowej, a moja liczna korespondencja będzie dowodem w sprawie
    EGB , że sprawę nękania telefonicznego oraz gróźb zgłoszę do
    prokuratury posiłkując się:
    Art. 190a
    § 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej
    najbliższej
    wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub
    istotnie narusza jej prywatność,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    Po tym dość jasnym przekazie wysłanym również to PIU oraz rzecznika
    praw ubezpieczonych LINK4 nagle przemówiło dzwoniąc do mnie z
    informacją o faktycznym stanie zadłużenia i przesłało druk do
    przelewu.
    Zapłaciłem.Wydawałoby się, że to koniec sprawy. A tu niespodzianka
    kolejne pismo od EGB z żądaniem zapłaty!
    Pytam, więc obie strony o co k.. chodzi. Link4 milczy, a EGB
    odpisuje,
    że mam do nich dzwonić!! Sprawa zapewne trafi, więc do sądu gdzie
    wygram sprawę.
    W międzyczasie wysłałem też wypowiedzenie umowy z pytaniem czy jest
    skuteczne. Nikt nie odpowiedział a po rozmowie telefonicznej okazało
    się, że nie jest! Nie dostałem też odpowiedzi na prośbę o usunięcie
    danych osobowych.
    Jeśli ktoś życzy sobie podobnych kłopotów to polecam Link4.
    --
    pozdrawiam
    Sebastian Szcześniak

  • 2. Data: 2012-11-13 17:25:06
    Temat: Re: Link 4
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)" napisał w wiadomości
    >[...] OC kupiłem przez Internet z płatnością w 2 ratach. Przy drugiej
    >racie
    >miałem niedopłatę. Mój błąd nie sprawdziłem dokładnie, zatwierdziłem

    A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz
    blokade na polaczenia anonimowe ?

    J.

  • 3. Data: 2012-11-14 08:31:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz blokade
    > na polaczenia anonimowe ?

    A to gołębie na poczcie pozdychały?

    Marek

  • 4. Data: 2012-11-14 12:36:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 17:25:06 +0100, J.F napisał(a):

    > A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz
    > blokade na polaczenia anonimowe ?

    Czy dla poważnej firmy stanowi to jakiś problem ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2012-11-14 15:40:28
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)"
    <s...@d...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam
    Chciałbym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami z Link4.
    -----------------------
    jakiś pechowy jesteś :)

    jeśli chodzi o korespondencję to akurat tu nie mam L4 nic do zarzucenia.

    Też miałem i mam u nich OC (2 pojazdy). szkoda z OC. potwierdzenie zdażenia
    z mojej strony na telefon. żadnych papierów ani łażenia po pocztach czy
    urzędach.

    sprzedałem złomka. zadzwoniłem z informacją do nich. poprosiłem na koniec
    rozmowy o potwierdzenie na piśmie i po kilku minutach miałem na skrzynce
    potwierdzenie.

    ale żeby nie było za różowo... OC miałem kilka sezonów. pierwszy raz
    wykupiłem samo OC. przy wznowieniu przyszło OC z NNW. jako że kwota nie była
    duża, to machnąłem ręką i opłaciłem.

    no i stało się.... bach! złamałem rękę więc myślę sobie że użyję NNW i wtedy
    dowiedziałem się że dla polis na motocykl kwota NNW to 3000zł (licząc 1% za
    pęknięty nadgarstek daje oszałamiające 30zł odszkodowania)

    pzdr

    Piotr

  • 6. Data: 2012-11-14 16:39:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-13 16:26:04 +0100, "SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)"
    <s...@d...com> said:

    > Po jakimś czasie dzwoni telefon gdzie pani pyta czy ja to ja.

    I wtedy uprzejmie informujesz, że to dzwoniący się przedstawia, a jeśli
    nie został dobrze wychowany, to dajesz mu szansę na poprawienie się,
    mówisz do usłyszenia i odkładasz słuchawkę.
    ZAWSZE.
    Wiesz, jak to świetnie działa?

    > Pani mówi, że dzwoni z firmy
    > windykacyjnej

    No i uniknąłbyś rozmowy ze źle wychowaną... kobietą.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-11-14 16:40:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-14 12:36:19 +0100, huri_khan <s...@s...pl> said:

    > Czy dla poważnej firmy stanowi to jakiś problem ?

    Poważne firmy nie ukrywają swoich numerów.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-11-14 17:33:36

    Tue, 13 Nov 2012 17:25:06 +0100, w
    <50a27464$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A propos - L4 sie kompletnie nie probowal kontaktowac, czy np masz
    > blokade na polaczenia anonimowe ?

    Link4 dzwoni z nr 022-4444444.
    W tym z pytaniem czy akceptuję wypłatę, napisałem że proszę o decyzje na
    emaila.