  • 1. Data: 2009-03-30 20:57:39
    Temat: Chciałbym trochę poszperać w css i szukam edytora.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Jak w temacie.
    Szukam jakiegoś dobrego prostego (najlepiej w języku polskim), najlepiej
    wizualnego edytora css.
    Chciałbym aby działał on na zasadzie FrontPage'a, tzn z natychmiastową
    wizualizacją tego co pozamieniam w kodzie.

    Możecie coś polecić ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2009-03-31 09:27:08
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 30-03-2009 o 22:57:39 Endriu <nmp3 <"interia.pl>"> napisał(a):

    > Jak w temacie.

    CssEdit
    http://macrabbit.com/cssedit/

    O, przepraszam, chyba, że chodziło Ci o Jedynie Słuszny..., wtedy to nie wiem.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 3. Data: 2009-04-02 17:02:35
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    No to może mi ktos pomoże. Chciałbym "podejrzeć" taki kawałek kodu css:

    http://nmp3.w.interia.pl/kod_css.rar

    Czy idzie to zrobić w FrontPage'u 2003, lub w Adobe Dreamweaver CS3.
    Gdy wklejam to bezpośrednio i daje podgląd wyskakuje cuś takiego:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/353dd524b5cc2f88
    .html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-04-02 18:40:28
    Od: _KaszpiR_ <k...@g...com>

    Endriu pisze:
> [...]
    > Chciałbym aby działał on na zasadzie FrontPage'a, tzn z natychmiastową
    > wizualizacją tego co pozamieniam w kodzie.

    firefox + addon web developer + css manual