  • 1. Data: 2009-04-01 12:25:07
    Temat: Przekazywanie zmiennych js
    Od: "Tomasz Nowakowski" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukałem, szukałem i nie znalazłem...

    Odwołuję się do zewnętrzego pliku js w taki sposób:
    skrypt.js?zmienna=wartosc

    W jaki sposób w tym skrypcie mogę odczytać wartość tej przekazywanej zmiennej?

    Wszystkie adresy zwracane przez obiekt location, document, itd odnoszą się do
    pliku html strony.

  • 2. Data: 2009-04-01 13:00:24
    Temat: Re: Przekazywanie zmiennych js
    Od: yew <y...@q...dude>

    Tomasz Nowakowski pisze:
> [...]
    >
    > Wszystkie adresy zwracane przez obiekt location, document, itd odnoszą się do

    NTG

    Idź na pl.comp.lang.javascript

    --
    yew

  • 3. Data: 2009-04-01 13:09:04
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Tomasz Nowakowski pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukałem, szukałem i nie znalazłem...
    >
    > Odwołuję się do zewnętrzego pliku js w taki sposób:
    > skrypt.js?zmienna=wartosc

    Nie znalazłeś, bo jest to sposób przekazywania zmiennej zupełnie
    nienaturalny dla javascript.

    --
    Radek N.

  • 4. Data: 2009-04-01 13:47:49
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 01-04-2009 o 14:25:07 Tomasz Nowakowski
    <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > skrypt.js?zmienna=wartosc

    var nlScript = document.getElementsByTagName('script');
    var curScript = nlScript[nlScript-1];

    curScript.src;

    Może nie zadziałać w dziwnych okolicznościach. ;-)

    --
    Maciej Łebkowski