  • 11. Data: 2020-10-28 11:24:23
    Temat: Re: Lozyska aerodynamiczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:e229ffb1-7255-4645-8d96-daaac91b2a61n@g
    ooglegroups.com...
    poniedziałek, 26 października 2020 o 20:18:29 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Dnia Mon, 26 Oct 2020 10:42:12 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    >Kiedy nakręcisz taki film ze smartfonem?

    Ja sie domyslam jak to sie skonczy.
    Ty piszesz, ze przeciez nie ma tym nic odkrywczego, to pewnie
    widziales wiele rzeczy, ktore sie tak same na poduszce powietrznej
    slizgaja :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-10-28 13:26:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 października 2020 o 11:24:25 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > Ty piszesz, ze przeciez nie ma tym nic odkrywczego, to pewnie
    > widziales wiele rzeczy, ktore sie tak same na poduszce powietrznej

    W tv widziałem poduszkowce.

  • 13. Data: 2020-10-28 15:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    środa, 28 października 2020 o 11:24:25 UTC+1 J.F. napisał(a):

    >W tv widziałem poduszkowce.

    Ja tez widzialem, ale tam jednak jest spory silnik, ktory dmucha tym
    powietrzem.

    Wiec tak naprawde nam te twarde dyski zostaja ... czy cos, co dziala
    na kilka mm i sily kilka gram, przy obrotach rzedu 3k rpm (nowe dyski
    maja szybciej), zadziala tez przy centymetrach, kilogramach i
    niewielkich predkosciach ?

    Dlatego film byl dla mnie zaskakujacy, ale skoro dla Ciebie nie ... to
    sfilmuj inne przyklady :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-11-08 23:42:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 października 2020 o 15:16:12 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > niewielkich predkosciach ?
    >
    > Dlatego film byl dla mnie zaskakujacy, ale skoro dla Ciebie nie ... to

    Nie interesuje mnie temat. Ale jak chcesz dobrze zapłacić to napisz co i jak
    sfilmować i dostaniesz.