eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLżejsze koło zamachowe › Lżejsze koło zamachowe
  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Lżejsze koło zamachowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    Message-ID: <4b57a3a8$1@news.home.net.pl>
    Date: 21 Jan 2010 01:45:28 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1264034728 80.52.166.102 (21 Jan 2010 01:45:28 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: anka.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248798
    [ ukryj nagłówki ]

    Silnik 2,5 V6 24v (ale może będzie 3,0, jeszcze nie wiem).

    Opcje mam takie:

    1. Seria
    2. Fabrycznie odelżone o 1 kg (300 zł używka)
    3. Fidanza lżejsza mniej więcej dwukrotnie (ok. 1200 zł)

    Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
    widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, że to bardzo
    subiektywne, ale chciałbym właśnie przeczytać subiektywne opinie.

    Byłbym też wdzięczny za radę w stylu "zmieniłem koło zamachowe na lżejsze
    w silniku xxx co dało efekty yyy".

    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    cokolwiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: