eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Lżejsze koło zamachowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2010-01-21 01:45:28
    Temat: Lżejsze koło zamachowe
    Od: to <t...@a...xyz>

    Silnik 2,5 V6 24v (ale może będzie 3,0, jeszcze nie wiem).

    Opcje mam takie:

    1. Seria
    2. Fabrycznie odelżone o 1 kg (300 zł używka)
    3. Fidanza lżejsza mniej więcej dwukrotnie (ok. 1200 zł)

    Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
    widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, że to bardzo
    subiektywne, ale chciałbym właśnie przeczytać subiektywne opinie.

    Byłbym też wdzięczny za radę w stylu "zmieniłem koło zamachowe na lżejsze
    w silniku xxx co dało efekty yyy".

    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    cokolwiek


  • 2. Data: 2010-01-21 09:14:01
    Temat: Re: Lżejsze koło zamachowe
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    >
    > 1. Seria
    > 2. Fabrycznie odelżone o 1 kg (300 zł używka)
    > 3. Fidanza lżejsza mniej więcej dwukrotnie (ok. 1200 zł)
    >
    > Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek
    > widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, że to bardzo
    > subiektywne, ale chciałbym właśnie przeczytać subiektywne opinie.
    >
    > Byłbym też wdzięczny za radę w stylu "zmieniłem koło zamachowe na lżejsze
    > w silniku xxx co dało efekty yyy".

    Każdy porządny tuner odelży Ci koło i wyważy z układem korbowo-tłokowym.
    Będa to koszty około 300-400zł.
    Odelży poprzez stoczenie, nawiercenie. Jaki jest sens płacic 1200zł?

    Pozdrawiam - Darek.



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: