  • 1. Data: 2009-03-03 18:51:27
    Temat: MOVA - jedna zasada! (propozycja)
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam serdecznie.

    Zwracam się do wszystkich którzy korzystają z kodów na darmowe minuty w
    Carrefour Mova, które co jakiś czas wpadają na grupę, o to aby w przypadku
    kiedy wykorzystają dany kod napisali stosowną (krótką) informacje o tym
    fakcie na grupie (odpowiedź na post autora, który umieścił kodzik).

    Sprawi to, że przynajmniej będziemy mieli klarowną sytuację, który kod
    został wykorzystany itp.

    Liczę na zrozumienie szanownego grona.

    PS. Jeżeli moja wiedza jest poprawna podobne propozycje były już
    przedstawiane na łamach grupy - jednak jak widzę, dla niektórych napisanie
    zwykłego słowa dziękuję po wykorzystaniu kodu to wysiłek niebagatelny.... :(

  • 2. Data: 2009-03-03 20:14:17
    Temat: Re: MOVA - jedna zasada! (propozycja)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Edward Malinowy pisze:

> [...]
    > kiedy wykorzystają dany kod napisali stosowną (krótką) informacje o tym
    > fakcie na grupie (odpowiedź na post autora, który umieścił kodzik).

    A ja proponuję, by przenieść się z tym prawie-że-spamem na grupę
    pl.misc.telefonia.gsm.gielda. To odpowiedniejsza grupa na tego typu
    "ogłoszenia", a grupa p.m.t.gsm powinna być grupą dyskusyjną a nie
    ogłoszeniową.

    Marek

  • 3. Data: 2009-03-03 20:19:02
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekM" news:gok277$2o2$1@news.interia.pl

> [...]
    > pl.misc.telefonia.gsm.gielda. To odpowiedniejsza grupa na tego typu
    > "ogłoszenia", a grupa p.m.t.gsm powinna być grupą dyskusyjną a nie

    Też była taka propozycja i nic z tego nie wyszło... :(
    Ja natomiast zaapeluję o wdrożenie w życie jeszcze jednego rozwiązania w
    kwestii kodów Mova, które poprzednicy przedstawili na grupie jakiś czas
    temu. Otóż założyć dla kodów JEDEN temat, w którym będą darczyńcy i
    obdarowani wymieniać się korespondencją. Przynajmniej jakiś ład i porządek
    by zapanował (chyba).

    Co z tego wyniknie? Zapewne nic. Może przynajmniej ludzie będą się poczuwać
    do tego aby "złożyć dziękczynienie" jak wykorzystają dany kod.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-03-03 22:05:44
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    ej Malinowy ty pazerniaku może juz bys zbastował i dał troche ludziom

    siedzisz tylko przy kompie i kody tylko wbijasz nie masz co do roboty
    chłopie inni też chcą

    pod każdym kodem wykorzystanym jesteś ty
    - sprawdziłam
    ile ty masz tam tych minut - powaliło cie

  • 5. Data: 2009-03-03 22:14:23
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Anna R." news:goka43$4rp$1@mx1.internetia.pl

    > ej Malinowy ty pazerniaku może juz bys zbastował i dał troche ludziom

    Nie daję. Mój wyuczony i wykonywany zawód to nie prostytutka (męska/damska).

    > siedzisz tylko przy kompie i kody tylko wbijasz nie masz co do roboty
    > chłopie inni też chcą

    Przymusowy urlop w pracy (dwa lata pracy bez żadnego wolnego) to teraz się
    relaksuję przed monitorem.
    A czy nie mam co do roboty? Mam - wydaję ciężko zarobione pieniądze na
    doładowania w Carrefour Mova, zakupy w Carrefourze itp. a wolny czas
    poświęcam na "wyhaczanie" kodów na grupie - jesteś zadowolona z odpowiedzi?
    :)

    > pod każdym kodem wykorzystanym jesteś ty
    > - sprawdziłam

    Czy coś z tego wynika?

    > ile ty masz tam tych minut - powaliło cie

    Ilość jest wprost proporcjonalna do ilości pieniędzy za jakie
    doładowałem/doładowuję konto w Mova.

    Pozdrawiam.