  • Data: 2021-11-29 08:38:59
    Temat: MObywatel
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak pobrać aplikację MObywatel na swój telefon. Podobno jest to aplikacja
    Ministerstwa Cyfryzacji, ale na ich stronie jej nie ma. Można pobrać tylko z
    Google Play albo AppStore. Po ch...j w ministerstwie tylu darmozjadów? No,
    ale dobrze. Wchodzę na GooglePlay i tam chcę pobrać aplikację na swój
    telefon. Jak to zrobić? Nie ma możliwości wpisania numeru telefonu.
    Dzwoniłem do jakiegoś kretyna z ministerstwa i dowiedziałem się, że to moja
    wina, bo mam źle skonfigurowany sklep Googla. O co chodzi do k...wy nędzy.
    Kiedy polski rząd będzie działał samodzielnie bez pośrednictwa Szajsbukóoww,
    Twiiterów, czy Googla???