  • 1. Data: 2021-11-29 08:38:59
    Temat: MObywatel
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Jak pobrać aplikację MObywatel na swój telefon. Podobno jest to aplikacja
    Ministerstwa Cyfryzacji, ale na ich stronie jej nie ma. Można pobrać tylko z
    Google Play albo AppStore. Po ch...j w ministerstwie tylu darmozjadów? No,
    ale dobrze. Wchodzę na GooglePlay i tam chcę pobrać aplikację na swój
    telefon. Jak to zrobić? Nie ma możliwości wpisania numeru telefonu.
    Dzwoniłem do jakiegoś kretyna z ministerstwa i dowiedziałem się, że to moja
    wina, bo mam źle skonfigurowany sklep Googla. O co chodzi do k...wy nędzy.
    Kiedy polski rząd będzie działał samodzielnie bez pośrednictwa Szajsbukóoww,
    Twiiterów, czy Googla???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-11-30 07:18:25
    Temat: Re: MObywatel
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.11.2021 o 08:38, Kamil pisze:
> [...]
    > darmozjadów? No, ale dobrze. Wchodzę na GooglePlay i tam chcę pobrać
    > aplikację na swój telefon. Jak to zrobić?

    Jak każdą aplikacje z GP.

    > Nie ma możliwości wpisania
    > numeru telefonu.

    A po co numer telefonu?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 3. Data: 2021-11-30 11:00:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.11.2021 o 07:18, ALEX MR pisze:

    > Jak każdą aplikacje z GP.

    > A po co numer telefonu?

    On nie umie przeskoczyć opcji "dokończ konfigurację konta" :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2021-11-30 19:38:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.11.2021 o 08:38, Kamil pisze:
    > Witam
    > Kiedy polski rząd będzie działał
    > samodzielnie bez pośrednictwa Szajsbukóoww, Twiiterów, czy Googla???

    działa.
    Życzyłbyś sobie żebyśmy mieli nakaz stosowania rządowych telefonów z
    rządowymi aplikacjami? Wybacz, ale mnie obecna sytuacja bardziej się
    podoba. chcę mieć mobywatela na androidzie - to stosuje się do zaleceń
    rządu i twórców systemu operacyjnego. coś mi się nie podoba - nie instaluję
    czy większość z nas musi wylewać nieprzemyślane żale?

    ToMasz

  • 5. Data: 2021-12-02 13:49:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.11.2021 o 19:38, ToMasz pisze:

> [...]
    > rządu i twórców systemu operacyjnego. coś mi się nie podoba - nie instaluję
    > czy większość z nas musi wylewać nieprzemyślane żale?

    To mObywatel nie jest aplikacją rządową?

  • 6. Data: 2021-12-03 12:29:50
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ii" napisał:

    > To mObywatel nie jest aplikacją rządową?

    Dowiedziałem się, że to jest aplikacja Ministerstwa Cyfryzacji, ale na ich
    stronie nie można jej pobrać. Jest odnośnik do sklepu Google, lub App Store.
    I to jest właśnie problem. Dlaczego jestem zmuszany do korzystania z
    międzynarodowych korporacji w większości wrogich nurtom prawicowym, a taki
    mamy w Polsce rząd. Korzystanie przez Prezydenta, Premiera, czy posłów z
    Szajsbuka, czy Twittera uważam za niedopuszczalne. Chyba stań nasze państwo
    na uruchomienie własnych portali komunikacyjnych, aby nie być zdanym na
    łaskę i niełaskę różnego rodzaju Szajbuków itp. gówna?

    Pzdr

  • 7. Data: 2021-12-03 12:58:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik "ii" napisał:

> [...]
    >niedopuszczalne. Chyba stań nasze państwo na uruchomienie własnych
    >portali komunikacyjnych, aby nie być zdanym na łaskę i niełaskę

    Zaraz zaraz, bo w tym jest pare roznych tematow.

    Premier, prezydęt czy posłowie, jak sobie chcą korzystac prywatnie z
    portali,
    to mogą.
    Ale to, ze wazne informacje musze wyszukiwac na Twitterze tez uwazam
    za niedopuszczalne.
    Tylko nie dlatego, ze ich zagraniczna korporacja moze zablokowac.

    Aplikacje ... taki zwyczaj, ze iphone i android instaluja apki ze
    swoich sklepow.
    I zniechecaja do innych zrodel.
    Ale instalacja to jednorazowa akcja, i latwa do zmiany.
    I chyba wrecz rzadowe apki powinny byc w tych sklepach,
    bo jak nie, to ktos moze sie podszyc.

    Alternatywne zrodlo na portalu rzadowym tez moze byc.

    Apki ... na telefony ... i co - godzisz sie, zeby rzad uzywal
    zagranicznych telefonow?
    Tzn zeby obywatele uzywali/musieli uzywac?
    A moze powinnismy miec wlasnego smartfona, naszego, polskiego,
    narodowego, bialo-czerwonego :-)

    Kolejna sprawa - rząd coraz wiecej tych cyfrowych usług ma ... ale
    ktore na "wlasnych serwerach",
    a ktore przez chmury zagranicznych korporacji ?

    J.

  • 8. Data: 2021-12-03 13:13:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.12.2021 o 12:58, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz, bo w tym jest pare roznych tematow.
    >
    > prezydęt

    Kto?

> [...]
    > bo jak nie, to ktos moze sie podszyc.
    >
    > Alternatywne zrodlo na portalu rzadowym tez moze byc.

    Nawet musi być. Hujawiej na przykład nie ma dostępu do sklepu i co
    zrobisz? Jest co prawda całe stado innych apek, które wymagają serwisu
    google (nie myl ze sklepem) i wiele telefonów ma to wykastrowane a są
    sprzedawane w Polsce. Co prawda nikt nikogo nie zmusza do zakupu
    konkretnego modelu.

> [...]
    > na "wlasnych serwerach",
    > a ktore przez chmury zagranicznych korporacji ?

    To i tak jest prawo wyboru. Jak chcesz czegoś używać, to kupujesz i
    musisz się zgodzić na wszelakie wydziwy.
    Nikt nikogo nie zmusza do posiadania smartfona, komputera, Windowsa itd.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 9. Data: 2021-12-03 13:35:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nawet musi być. Hujawiej na przykład nie ma dostępu do sklepu i co
    >zrobisz?

    Tych telefonow nie obslugujemy :-)

    No wlasnie ... nowe apki do e-toll ... chyba tylko w sklepie.

> [...]

    >musisz się zgodzić na wszelakie wydziwy.
    >Nikt nikogo nie zmusza do posiadania smartfona, komputera, Windowsa

    Ten tego ... zus platnik, e-deklaracje, jpk, zdalne nauczanie, e-toll
    ... jestes pewien, ze nie zmusza?

    J.

  • 10. Data: 2021-12-03 13:54:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.12.2021 o 13:35, J.F. pisze:

    > Tych telefonow nie obslugujemy :-)
    >
    > No wlasnie ... nowe apki do e-toll ... chyba tylko w sklepie.

    Nie, na stacji Orlenu se możesz kupić bilet :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>