  • 11. Data: 2015-09-01 12:22:00
    Temat: Re: MZ 150 Brak Prawa Jazdy
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 11:41, Marcin N pisze:

    > Czy znacie choć jeden przypadek, by polski sąd zasądził płacenie
    > odszkodowanie do końca życia z OC sprawcy? Z tego, co wiem, to zwykle są
    > to jednorazowe wypłaty. Nawet 500 tys zł.

    Znamy, za wypadek samochodowy, zasądzono rentę od sprawcy.
    Ogólnie ciekawa sprawa, sprawca był rzeczoznawcą sądowym, na szczęście
    się udało.
    http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/szesc-ofiar-wypa
    dku-na-skrzyzowaniu-kosciuszki-i-zwirki,971326,art,t
    ,id,tm.html

    pozdr

    --
    BartekZX9R
    Ave2.0

  • 12. Data: 2015-09-01 12:33:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

    > Czy znacie choć jeden przypadek, by polski sąd zasądził płacenie
    > odszkodowanie do końca życia z OC sprawcy? Z tego, co wiem, to zwykle są
    > to jednorazowe wypłaty. Nawet 500 tys zł.

    i taki 16latek wyjmie z kieszeni 500kzł i zapłaci od ręki?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl