-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!news
.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!fdc3.netnews.com!news-
out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <9q9kse8t4mjp.dlq3bqi0ga7j$.dlg@40tude.net> <s6snl6$gm4$1@gioia.aioe.org>
Subject: Re: Re:eMail do Orany'ge
Date: Thu, 6 May 2021 07:54:43 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: Avast (VPS 210505-0, 2021-05-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <609384a4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.89.247
X-Trace: 1620280485 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 89.64.89.247:12404
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2030
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1096143
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Giralthoen Bonithoos" <b...@b...co.nz.invalid> napisał w
wiadomości news:s6snl6$gm4$1@gioia.aioe.org...
> Jacek Maciejewski wrote...
>> Ktoś zna maila
>
>
> Ogólna opinia o produkcie pomarańczowego
> żabożera jest bardziej jak mierna.
>
> https://zielony71.blogspot.com/2019/12/jak-zozyc-rek
lamacje-w-oran
> ge-po.html
Ale jaja, po co do rekalmacji nazwisko i adres "zamieszkania"?
Kiedyś wystarczył nr telefonu i PUK! Działało.
> (oraz AntyŁamacz dla intelektualistów)...
>
> http://bit.ly/33cqgyl
>
> Wątki tematycznie różne i do dzisiaj otwarte...
Wynika z tego, że elektroniczny kanał jest w zasadzie niedostępny (nie
posiadam
specjalnego komputera żeby móc złożyć reklamację dot. telefonu) lub
nieskuteczny.
Czy w ogóle jest jeszcze automatyczne biuro obsługi jak było, z menu
i możliwością sterowania usługami pod *500?
Arek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.21 07:28 Monika Głowacka
Najnowsze wątki z tej grupy
- steve balmer o iphonie w 2007
- sortowanie w androidzie
- Re: Głośniki
- Papiery na drona?
- Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
- Zdalna rejestracja SIM
- Re: BOUKUN
- Re: BOUKUN
- [Off-topic] Jak zrobic prosta mape lokalizacji?
- Mi Band 4
- Połowicznie udane przenosiny z Play do Orange
- ROM telefonu - czasami trudno wgrać
- ROM telefonu - czasami trudno wgrać
- Re: 3,5 GHz w Orange
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-04-27 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-27 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=